یک مشکل عجیب در کیس‌های آی‌فون 12 گزارش شد

آی تی رسان/ هر ساله با عرضه سری جدید گوشی‌های آی‌فون، شرکت اپل تعدادی کیس رسمی و جدید را به‌همراه آن‌ها ارائه می‌کند. مدل‌های پیشین آی‌فون دارای زوایایی گرد شده بودند؛ لذا اپل به منظور ایجاد امکان عملکرد بدون مانع اسپیکرهای گوشی فضای تحتانی کیس‌ها را خالی گذاشته است. با این‌حال اپل در سری جدید آی‌فون ۱۲ خود به منظور ایجاد حفره‌های اسپیکر در کیس‌ها طراحی آن‌ها را مورد بازنگری قرار داده است.

متاسفانه به نظر می‌رسد که برخی کارکنان شرکت اپل در فرآیند کنترل کیفی کیس‌های جدید کوتاهی کرده‌اند؛ زیرا گزارشات مخابره شده از سوی برخی کاربران سفارش‌دهنده این کیس‌ها نشان می‌دهند که کیس آی‌فون ۱۲ دریافتی توسط آن‌ها فاقد حفره مخصوص اسپیکر است. این موضوع بدان معناست که در صورت قرار دادن گوشی تلفن داخل کیس، فقدان برش بر روی کیس محافظ موجب عدم عبور صدا و نهایتا قطع آن خواهد شد.

بر اساس رشته‌ای از بحث‌های مطرح شده در وبسایت Reddit، هنگامی‌که کاربران جهت طرح موضوع با اپل تماس گرفتند؛ مشاور شرکت به آن‌ها اعلام کرده که کیس‌ها اساسا فاقد هرگونه حفره هستند. بی‌تردید چنین پاسخی منطقی نیست؛ زیرا اسپیکرها در قسمت تحتانی گوشی قرار دارند و در صورت عدم وجود حفره در این ناحیه صدا با هیچ روشی قادر به عبور از میان کیس محافظ نخواهد بود.

ویدیویی که اخیرا در وبسایت Imgur آپلود شده است؛ نشان می‌دهد که در قسمت داخلی قاب سوراخ‌هایی وجود دارند که جهت عبور دادن صدای اسپیکرها بایستی برش داده می‌شدند؛ اما بنا بر دلایلی این‌کار انجام نشده است. هنوز مشخص نیست که چه تعداد از مشتریان با چنین مشکلی مواجه شده‌اند؛ اما مشتریان در صورت دریافت یک کیس بدون حفره اسپیکر می‌توانند با اپل تماس گرفته و یک نمونه جایگزین را دریافت نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *