آپدیت امنیتی جدیدی برای گلکسی S8 منتشر شد

هرچند سامسونگ در اوایل سال جاری، گوشی‌های گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس را از لیست پشتیبانی نرم‌افزاری خود خارج کرده بود، با انتشار به‌روزرسانی امنیتی سپتامبر ۲۰۲۱ برای این گوشی‌ها کاربران را شگفت‌زده کرد. اکنون غول فناوری کره به‌روزرسانی نرم‌افزاری را برای گوشی‌های پنج ساله خود منتشر کرده است.

سامسونگ سال ۲۰۱۷ از گوشی‌های سری گلکسی S8 رونمایی کرد و اکنون با گذشت حدود پنج سال، به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی برای آن‌ها ارائه کرده که موجب تعجب کاربران این دستگاه‌ها شده است.

طبق گزارش‌های منتشر شده، دو گوشی گلکسی S8 و S8 پلاس به‌روزرسانی امنیتی جدید نوامبر ۲۰۲۱ را با نسخه فریمور G95xFXXUCDUK1 دریافت کرده‌اند. هرچند این به‌روزرسانی ابتدا برای کاربران فرانسه منتشر شده است اما احتمالا در چند روز آینده در دسترس کاربران بازارهای بیشتری نیز قرار خواهد گرفت.

پس از دریافت این به‌روزرسانی امنیتی چندین آسیب‌پذیری مربوط به حریم خصوصی و امنیت گوشی‌ها برطرف می‌شود که طبیعتا ویژگی مهمی برای گوشی‌های پنج ساله محسوب می‌شود.

اگر یکی از کاربران گوشی‌های قدیمی سامسونگ هستید، احتمالا در روزهای آینده بتوانید نسبت به دریافت این به‌روزرسانی جدید اقدام کنید. با رفتن به منوی تنظیمات و صفحه به‌روزرسانی نرم‌افزار می‌توانید گزینه دانلود و نصب را پاورتل کنید تا به‌روزرسانی به صورت خودکار نصب شود. همچنین در همین بخش از انتشار یا عدم انتشار به‌روزرسانی مطلع خواهید شد.

از طرفی دیگر می‌توانید با دریافت این به‌روزرسانی از پایگاه‌های معتبر آنلاین آن را به صورت دستی نصب کنید.

در نهایت باید اشاره کرد که نمی‌توان انتظار داشت سامسونگ برای این دستگاه‌ها به‌روزرسانی سیستم عامل خود را منتشر کند، بنابراین امیدوار نباشید که گوشی‌های قدیمی این شرکت اندروید ۱۰ یا ۱۱ را دریافت کنند. با این وجود دریافت آخرین به‌روزرسانی امنیتی همچنان یک نکته بسیار خوب و مثبت محسوب می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *