آپدیت اندروید ۱۱ سامسونگ گلکسی S II با LineageOS 18.1 ارایه شد

پاورتل/ سامسونگ Galaxy S II متعلق به سال ۲۰۱۱ است. دستگاهی از زمانی که سامسونگ نام گذاری پرچمدارهای خود را با حروف یونانی انجام می داد. این گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید ۲.۳.۴ یا اندروید جیجربرد معرفی شد. یک خبر شب یلدایی   خوشحال کننده برای کاربرانش (اگر هنوز هستید، سلام!) این است که آپدیت اندروید ۱۱ سامسونگ Galaxy S II با LineageOS 18.1 و به صورت غیررسمی ارایه شد.

طی ماه گذشته، ما در مورد پورت های مختلف غیررسمی اندروید ۱۱ برای دستگاه های مختلف صحبت کرده ایم. برخی از آنها انتظار می رفت، زیرا آنها دستگاه های نسبتا جدیدی بودند که از پشتوانه توسعه قوی برخوردار بودند. با این وجود، تعداد زیادی ورودی شگفت آور وجود داشت، مانند Raspberry Pi 4 که در وهله اول هرگز برای اجرای اندروید در نظر گرفته نشده بود. اکنون، یک دستگاه افسانه ای دیگر یعنی سامسونگ Galaxy S II از طریق بیلد غیر رسمی LineageOS 18.1 آپدیت اندروید ۱۱ را دریافت کرده است.

کار پورت با مجوز اعضای ارشد XDA rINanDO و ChronoMonochrome و تعداد زیادی از توسعه دهندگان انجام می شود. مهم است که به خاطر داشته باشید که این بیلد برای مدل GT-I9100 در نظر گرفته شده است. در اولین تست ها می توانید متوجه شوید که صفحه نمایش ، Wi-Fi ، دوربین و صدا بسیار خوب کار می کنند.

قابلیت تماس تا حدی کار می کند، یعنی شما می توانید تماس را دریافت کنید اما نمی توانید تماس بگیرید. با این حال، GPS ، رادیو FM ، پخش فیلم و مجموعه ای از ویژگی های دیگر هنوز کار نمی کنند. به عبارت دیگر، ما فقط درصورتی که بدانید چه کاری انجام می دهید و سیستم عامل اصلی مناسب برای بازیابی داشته باشید، توصیه می کنیم این رام را امتحان کنید.

تا آنجا که به نصب مربوط می شود، رام با Isolated Recovery یا (IsoRec) سازگار است، به این معنی که dک فلش از طریق Odin است. نکته ای قابل توجه این است که باید به قسمت پشتیبان گیری از داده ها توجه داشته باشید، زیرا شما مجبورید دوباره پارتیشن بندی کرده و متعاقباً حافظه داخلی Galaxy S II خود را در حین نصب پاک کنید.

اگر هنوز سامسونگ Galaxy S II خود را دارید و دوست دارید Android 11 را تجربه کنید، یا اگر فقط یک مالک سابق هستید که می خواهید ادای احترام خود را به دستگاه قابل احترام بپردازید، سعی کنید پورت را امتحان کنید. وقتی توسعه دهندگان می توانند هر کاری و هر آنچه را که بخواهند برای دستگاه انجام دهند، ما سنگهای قیمتی مانند این یکی را می بینیم!

شما Galaxy S II دارید؟ شگفت انگیز نیست؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *