آپدیت One UI 3.0 گلکسی S20 به صورت عمومی ارایه شد

پاورتل/ اندروید ۱۱ بسیاری از ویژگی های جذاب جدید را با خود به همراه دارد، اما اکثر گوشی ها هنوز این ویژگی ها را ندارند. سامسونگ آپدیت One UI 3.0 مبتنی بر Android 11 خود را برای توسعه دهندگان در حال آماده سازی ارایه بتا گسترده تر آزمایش کرده است و اکنون به نظر می رسد اولین نسخه بتا عمومی از راه رسیده است.

نسخه ZTJ3 از One UI 3 در حال حاضر در دسترس دارندگان دستگاه های Galaxy S20 ، S20 Plus و S20 Ultra است. ما لیست کاملی از تغییرات موجود در به روزرسانی را در اوایل ماه جاری منتشر کردیم، اما موارد برجسته شامل طراحی بصری جدیدی از مکانهایی است که اغلب از آن بازدید می کنید مانند صفحه اصلی و صفحه اعلان ها، بهبود عملکرد که می تواند باعث سریعتر شدن برنامه ها در هنگام تخلیه باتری کمتر و موارد دیگر شود. حریم خصوصی و کنترل Digital Wellbeing که اندروید ۱۱ را نیز به ارمغان می آورد.

در حالی که به نظر می رسد به روزرسانی بتا در کره جنوبی آغاز می شود، سامسونگ تأیید کرده است که برنامه بتا One UI 3 در ایالات متحده ، چین ، هند ، آلمان ، لهستان و انگلیس نیز در دسترس خواهد بود. اگرچه زمان بندی ممکن است بسته به منطقه باشد. اکنون که روند رو به رشدی مشاهده شده است، طولی نمی کشد که بتا به مناطق دیگر برسد.

شما اهل ورود به برنامه آزمایشی هستید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *