آیپد مینی ۶ احتمالا نمایشگر Mini-LED نخواهد داشت

مجله پاورتل/ در روز گذشته نشریه‌ی DigiTimes با منتشر کردن گزارشی مدعی شد که اپل در نسل بعدی آیپد مینی از نمایشگر Mini-LED استفاده خواهد کرد. با وجود مطرح شدن این ادعا، یک تحلیلگر نمایشگر به نام Ross Young به‌تازگی مدعی شده است که نسل جدید آیپد مینی که به احتمال زیاد امسال از آن رونمایی می‌شود، نمایشگر Mini-LED نخواهد داشت.

Young با تأیید Radiant Opto-Electronics، که نشریه‌ی DigiTimes عنوان کرده است تأمین نمایشگر‌های اپل را برعهده خواهد داشت، می‌گوید که اپل در نسل بعدی آیپد مینی از نمایشگر Mini-LED استفاده نخواهد کرد.

البته باید به این نکته هم توجه کرد که شرکت‌های تأمین‌کننده به ویژه‌ آن‌هایی که در حال کار کردن با اپل هستند، اطلاعاتی را درباره‌ی جزئیات همکاریشان مطرح نمی‌کنند.

تحلیلگر قابل اعتماد محصولات اپل، مینگ چی کو، پیش‌تر عنوان کرده بود که اپل ممکن است از یک آیپد مینی به روز شده و با نمایشگر Mini-LED در سال ۲۰۲۰ رونمایی کند. با وجود مطرح شدن این ادعا، همه‌گیری بیماری کووید ۱۹ و مشکلات ناشی از آن و تأخیر‌های به وجود آمده در تولید باعث شدند که این ادعا به حقیقت تبدیل نشود.

با وجود اینکه هنوز نمی‌توان درباره‌ی تمامی جزئیات نسل بعدی آیپد مینی به درستی نظر داد، اما شایعه‌های مطرح شده عنوان می‌کنند که اپل از طراحی جدید در نسل بعدی آیپد مینی استفاده خواهد کرد و آیپد مینی بعدی با دکمه‌ی پاور مجهز به سنسور تشخیص اثر انگشت Touch ID، پورت USB-C و نمایشگر با اندازه‌ی بزرگتر عرضه خواهد شد.

دیگر شایعه‌های مطرح شده عنوان می‌کنند که نسل بعدی آیپد مینی دارای تراشه‌ی A14 استفاده شده در سری آیفون ۱۲ و آیپد ایر جدید، یا تراشه‌ی A15 استفاده شده در آیفون‌های ۱۳ خواهد بود. دیگر ادعا‌های مطرح شده می‌گویند که اپل در حال توسعه‌ی مدل پرو از آیپد مینی است. البته احتمال رونمایی از آیپد مینی پرو بسیار کم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *