اتحاد غول‌های بازی‌سازی برای ایمن‌سازی بیشتر گیمینگ

سخت افزار/ سونی، مایکروسافت و نینتندو، سه کمپانی بزرگ و فعال در عرصه بازی‌های کامپیوتری جدا از رقابتی که با یکدیگر در این صنعت دارند تصمیم گرفته‎اند به منظور بهبود سطح گیمینگ آنلاین با یکدیگر همکاری کنند.

این سه کمپانی اهدافی را به منظور ایمن سازی بیشتر گیمینگ خصوصا برای گیمرها کم سن و سال تر تعیین کرده اند. اگر چه طرح های برنامه ریزی شده اساسی نیستند اما مشخص است که قصد ندارند گیمرهای بی اخلاق و بد دهان را تحمل کنند. برای شروع، سه کمپانی مذکور پیمانی برای انتشار ابزارهای جلوگیری کننده مانند شخصی سازی به منظور استفاده آسان ابزارهای شخصی سازی، کدهای رفتاری و سیستم هایی که از سوء رفتار گیمرها پیش از عملی شدن آن جلوگیری می کند، با یکدیگر بسته‌اند.

همچنین این کمپانی ها برای همکاری با دولت ها، نهادهای قانونی و دیگر همکاران در صنعت گیمینگ برای پرورش امنیت در این زمینه با یکدیگر عهد بسته اند. به عقیده آنها، نفرت و آزار و اذیت بازیکنان جوان جایی در گیمینگ ندارند. غول های صنعت گیمینگ قصد دارند که گزارش بد رفتاری بازیکنان که ناقض قوانین واضحی هستند را آسان کند و آماده پاسخگویی به تمام درخواست های قانونی از طرف اجرای احکام هستند. مسلما این اهداف تغییر خاصی بر استراتژی این سه کمپانی نخواهد گذاشت.

در حالی که سونی، نینتندو و مایکروسافت هر سه دارای کنترل های طراحی شده برای والدین و سیاست های ضد سوء رفتار هستند اما قصد دارند سخت گیری ها را برای گیمرهای با اخلاق نامناسب بیشتر کنند چرا که قصد ندارند اجازه دهند چنین افرادی بر تجربه گیمینگ دیگران تاثیر بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *