احتمال اضافه شدن سلاح جدید در فصل 6 بازی Fortnite

پاورتل/ فصل ششم بازی Fortnite در راه است و به زودی در اختیار بازی‌بازان و دوستداران این اثر قرار خواهد گرفت. حال امروز استودیوی اپیک گیمز (Epic Games) اعلام کرد که احتمال ساخت یک سلاح تازه و بسیار قدرتمند برای این فصل وجود دارد که بازی‌بازان را به وجد خواهد آورد.

همان‌طور که اطلاع دارید، Fortnite از سری آثار جذاب در سبک بتل رویال است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ میلادی به دست بازی‌بازان رسید و پس از مدتی کوتاه به یکی از برترین آثار این ژانر تبدیل شد. حالت‌های گوناگونی در این اثر به چشم می‌خورند که تجربه‌ی هر یک می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد.

در حال حاضر میلیون‌ها نفر در حال تجربه‌ی این عنوان هستند و یکی از دلایل مهم آن را هم باید پشتیبانی بسیار خوب استودیوی اپیک‌گیمز به حساب آورد. هر چند وقت یک بار به‌روزرسانی‌ها و رویدادهای مختلفی در اختیار هواداران قرار می‌گیرد که نباید از نقش آن‌ها غفلت کرد. پس در صورتی که از علاقه‌مندان به سبک گفته شده هستید، Fortnite را به هیچ عنوان از دست ندهید.

گفتنی است که شرکت اپیک گیمز به صورت هم‌زمان وظیفه‌ی توسعه و انتشار آن را به عهده داشته است.

این روزها به دلیل نزدیک شدن به فصل ششم Fortnite، اطلاعات زیادی پیرامون این بازی در دسترس قرار می‌گیرد. چند روز قبل هم تصویری از این فصل لو رفت که برخی از ویژگی‌های آن را به خوبی نشان می‌داد. به نظر می‌رسد که تیم سازنده برای این فصل برنامه‌های فراوانی دارد، اما هنوز تمام آن‌ها را معرفی نکرده است.

جالب است بدانید که آن‌ها در نظر دارند تا پوسته‌ی شخصیت فوتبالیست معروف یعنی نیمار را هم به این بازی اضافه کنند. در نهایت باید منتظر بود و دید که این محتویات چه تاثیری در محبوبیت این اثر خواهد داشت.

از نگاه هواداران، اپیک گیمز برای فصل پنجم بازی Fortnite هم سنگ تمام گذاشت. این تیم علاوه‌بر اضافه کردن نقشه‌های تازه و کاربردی، کاراکتر Master Chief از بازی Halo را هم به این اثر آورد تا لیست شخصیت‌های آن را گسترش داده باشد. حال امروز استودیوی سازنده خبری در خصوص احتمال اضافه شدن سلاحی به نام Black Drum Shotgun را منتشر کرد.

این تیم اعلام کرد که این اتفاق ممکن است برای فصل ششم بازی رخ دهد. البته اگر از هواداران قدیمی این بازی باشید، حتما با این سلاح آشنایی دارید. اپیک گیمز در گذشته اقدام به عرضه‌ی این سلاح به صورت موقت در حالتی از بازی به نام Save the World کرده بود. حال هواداران باز هم فرصت دارند تا از این سلاح جذاب بهره‌مند شده و سریع‌تر از گذشته به خواسته‌ی خود دست پیدا کنند. سلاح فوق ضربه‌ی سهمگینی را به دشمنان وارد می‌کند و زمان ریلود (Reload) شدن آن نیز در حدود ۲٫۸ ثانیه است.

با توجه به تصاویر تازه‌ای که از فصل ششم بازی Fortnite منتشر شده است، طرفداران می‌گویند که شاید رویدادهای گذشته‌ی این عنوان مجددا بازگردند. بدون شک آن‌ها بی‌صبرانه در انتظار اخبار جدید برای بازی محبوب خود هستند. بنابراین در صورت دریافت اخبار بیشتر، آن‌ها را با شما عزیزان به اشتراک خواهیم گذاشت.

بازی Fortnite در حال حاضر بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس‌ وان، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و نینتندو سوییچ قابل تجربه است. نسخه‌ی گوشی‌های هوشمند آن شامل سیستم عامل‌های اندروید و iOS نیز در دسترس قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *