ارایه آپدیت اندروید 11 برای ردمی K30 Pro Zoom تحت MIUI 12

پاورتل/ هفت ماه پیش یعنی اوسط بهار ۹۹ بود که ردمی کی ۳۰ پرو زوم ادیشن با قابلیت زوم ۳ برابر اپتیکال و ۳۰ برابر دیجیتال رسما معرفی شد. این دستگاه با اندروید ۱۰ و MIUI 11 ارایه شده بود. امروز می شنویم که آپدیت اندروید ۱۱ ردمی کی ۳۰ پرو زوم تحت MIUI 12 در چین ارایه شده است.

نسخه چینی Redmi K30 Pro Zoom دریافت به روزرسانی OTA جدیدی را آغاز کرده است. این آپدیت نه فقط شامل رابط کاربری جدید MIUI 12 بلکه اندروید ۱۱ را هم دربر دارد. این می تواند به معنای آن باشد که عرضه جهانی نرم افزار در همین گوشه و کنار قرار دارد.

نسخه نرم افزار V12.1.3.0.RJKCNXM پایدار بوده و حجم آن ۳.۳ گیگابایت است. با این حال، برخی از کاربرانی که قبلاً به روزرسانی را نصب کرده اند، مشکلات مربوط به عمر باتری و صدا را گزارش می دهند. البته آخرین وصله امنیتی گوگل برای ماه نوامبر نیز در آن قرار داده شده است.

قلب تپنده این گوشی هم چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ است که یک چیپست ۵G محسوب می‌شود. طبق اعلام ردمی، مدل مبتنی بر ۸/۱۲۸ گیگابایت نیز مانند دیگر مدل‌های نسخه زوم ادیشن مبتنی بر رم LPDDR5 و حافظه UFS 3.1 است.

انرژی ردمی K30 پرو زوم ادیشن از جانب باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و به لطف شارژ سریع ۳۳ وات، در عرض ۶۳ دقیقه باتری آن به طور کامل شارژ می‌شود. همچنین مانند بسیاری از پرچم‌داران مقرون به صرفه، برای این گوشی هم شاهد پشتیبانی از شارژ بی‌سیم نیستیم. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توانیم به جک هدفون، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر  اشاره کنیم.

تقریبا تمام مشخصات ردمی کی ۳۰ پرو زوم ادیشن با ردمی کی ۳۰ یکسان است به جز یکی از دوربین های دوربین چهارگانه اصلی این دو دستگاه! در حقیقت تنها تفاوت بین مدل اصلی و مدل زوم در زمینه‌ی دوربین آن‌ها است.

مدل زوم هم همچنان مجهز به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی و تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است ولی به جای سنسور ۲ مگاپیکسلی، شاهد تعبیه دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری هستیم. همچنین در این مدل هم دوربین اصلی و هم دوربین زوم دارای لرزشگیر اپتیکال هستند.

ردمی K30 پرو زوم ادیشن مجهز به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی اولد با رزولوشن FHD+ است که البته برخلاف بسیاری از گوشی‌های جدید و مدل استاندارد K30، به رفرش ریت ۶۰ هرتز بسنده کرده است. در کمال تعجب، این گوشی باوجود داشتن دوربین پاپ‌آپ، موفق شده رتبه‌بندی IP53 برای مقاومت محدود در برابر پاشیده شدن آب را به دست بیاورد.

شما ردمی کی ۳۰ پرو زوم دارید؟ آپدیت اندروید ۱۱ آن را دریافت کردید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *