از طرح روی جلد بازی Resident Evil Village رونمایی شد

پاورتل/ به تازگی طرح روی جلد بازی مورد انتظار Resident Evil Village منتشر شده است که به شخصیت کریس ردفیلد (Chris Redfield) اشاره دارد.

حدود دو روز قبل، سرانجام تاریخ انتشار بازی Resident Evil Village مشخص شد. همچنین نمایش‌های جدیدی از گیم‌پلی این بازی ارائه شدند. در همین راستا، به تازگی طرح روی جلد نهایی این بازی مشخص شده است.

در تصویر طرح روی جلد Resident Evil Village، شخصیت کریس ردفیلد حضور دارد. در سمت راست صورت وی، یک گرگ دیده می‌شود که ممکن است به گرگینه بودن این شخصیت اشاره داشته باشد. این گرگ از یک چشم درخشان برخوردار است. در قسمت زیر می‌توانید طرح روی جلد نسخه‌ی پلی‌استیشن ۵ بازی مذکور را مشاهده کنید.

پیش از این تایید شده بود که در بازی Resident Evil Village شاهد حضور گرگینه‌ها و خون‌آشام‌ها خواهیم بود. این بازی در تاریخ ۱۷ اردیبهشت سال ۱۴۰۰ (۷ می ۲۰۲۱) بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس، سری اس و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. همچنین یک دموی رایگان از این بازی با عنوان Maiden هم‌اکنون به صورت انحصاری بر روی پلی‌استیشن ۵ در دسترس قرار دارد. طبق اطلاعات جدید منتشر شده، شرکت کپ‌کام (Capcom) در نظر دارد یک دموی دیگر از این بازی را در آینده عرضه نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *