از کاورها و کنترلرهای جدید پلی استیشن 5 رونمایی شد

شرکت سونی از کاورهای رسمی برای دو طرف پلی استیشن ۵ رونمایی کرد که در پنج رنگ متفاوت عرضه می‌شوند.
 
از همان زمان که مشخص شد ما می‌توانیم به‌سادگی دو پنل سفید قرارگرفته در دو طرف پلی استیشن ۵ را جدا کنیم، طرفدارها فهمیدند که کنسول PS5 قابلیت شخصی‌سازی قابل توجهی دارد. دیگر بدون اینکه نیاز به خرید کنسول‌های دارای طرح به‌خصوص باشد، با تغییر دو کاور کنسول می‌توانید به ظاهری جدید برسید. حالا شرکت سونی به‌صورت رسمی از پنج کاور با رنگ‌های مختلف برای دو طرف پلی استیشن ۵ رونمایی کرد که از ماه ژانویه سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شوند. تازه دوال‌سنس هم به‌زودی با رنگ‌های بیشتر به فروش می‌رسد.

فارغ از رنگ عادی دوال‌سنس، قبلا شاهد عرضه‌ی آن با رنگ Midnight Black (مشکی نیمه‌شب) و Cosmic Red (قرمز کیهانی) بودیم. حالا رنگ Nova Pink (صورتی نواختر)، رنگ Starlight Blue (آبی ستاره) و رنگ Galactic Purple (بنفش کهکشانی) هم به رنگ‌های رسمی پلی استیشن ۵ اضافه می‌شوند. در حقیقت از سال ۲۰۲۲ به بعد، هم کاورهای دو طرف پلی استیشن ۵ و هم دوال‌سنس (دسته‌ی کنسول PS5) قابل خرید با همه‌ی رنگ‌های نام‌برده خواهند بود.

کاورهای رنگی با قیمت ۵۴.۹۹ دلار و دوال‌سنس با دو قیمت ۶۹.۹۹ دلار و ۷۴.۹۹ دلار به فروش می‌رسند. واضح است که موقع تهیه‌ی کاورهای رنگی برای پلی استیشن ۵ خود باید دقت کنید که آیا مدل کاملا دیجیتالی کنسول نسل ۹ سونی را خریده‌اید یا کنسول PS5 استاندارد (دیسک‌خور) دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *