اضافه شدن پشتیبانی از دوال سنس به نسخه‌ رایانه‌های شخصی Metro Exodus Enhanced Edition

پاورتل/ استودیوی ۴A Games اخیراً به‌روزرسان جدیدی را برای نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Metro Exodus Enhanced Edition منتشر کرده است که در آن پشتیبانی از کنترلر DualSense و قابلیت‌هایش به این بازی اضافه شده‌اند.

هات‌فیکس جدید نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Metro Exodus Enhanced Edition که این بازی را به نسخه‌ی ۲٫۰٫۰٫۱ به‌روز می‌کند، روز گذشته به صورت رسمی عرضه شد. این به‌روزرسان در کنار اضافه کردن پشتیبانی از کنترلر DualSense، مشکل مربوط به باز نشدن بسته‌های الحاقی و همچنین مشکل Vsync را برطرف می‌کند.

علاوه بر این، مشکل کرش کردن بازی در بسته‌ی الحاقی The Two Colonels در زمان استفاده از کارت RTX 2060 رفع شده است. با نصب این به‌روزرسان، بازی‌بازان رایانه‌های شخصی می‌توانند این بازی را با استفاده از کنترلر مخصوص پلی‌استیشن ۵ (DualSene) به همراه ویژگی‌های آن بازخورد لمسی (Haptic Feedback) و محرک‎‌های تطبیقی (Adaptive Triggers) تجربه کنند.

Metro Exodus Enhanced Edition هم‌اکنون بر روی رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. این نسخه از ویژگی‌های DLSS 2.0 و رهگیری پرتو (Ray Tracing) پشتیبانی می‌کند.

این بازی در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ (۱۸ ژوئن ۲۰۲۱) برای کنسول‌های نسل نهمی پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *