اضافه شدن یک قابلیت جذاب به اسکرین شات های شیائومی، ردمی و پوکو

با قابلیت اسکرین شات فریم شیائومی آشنا شوید؛ گزینه‌ای جذاب که می‌تونید آن را با آخرین نسخه‌ MIUI دریافت کنید.
 

شیائومی اخیراً یک قابلیت‌ مهم را به گوشی‌های هوشمند خود اضافه کرده است تا گرفتن اسکرین شات در دستگاه‌های خود را به تجربه‌ای آسان‌تر و راحت‌تر تبدیل کند.

ژانگ یو، مدیر بازاریابی دستگاه‌های شیائومی و ردمی، عملکرد قاب اسکرین شات یا Screenshot Frame را معرفی کرد که کاربران با دریافت آخرین نسخه از سیستم‌عامل MIUI می‌توانند از تجربه‌ی آن لذت ببرند.

قابلیت اسکرین شات فریم شیائومی قبلاً در برخی از دستگاه‌های شیائومی و ردمی وجود داشت و تقریباً در تمام دستگاه‌های شیائومی و ردمی در سه سال گذشته توسعه یافته است.

قاب اسکرین شات به کاربران این امکان را می‌دهد که پس از گرفتن اسکرین‌شات به‌طور خودکار قاب دستگاه خود را با یک لمس اضافه کنند و قاب شیکی را اطراف نمایشگر گوشی موبایل خود ملاحظه نمایند.

این به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به افزودن دستی قاب دستگاه یا دانلود برنامه‌های اضافی پس از گرفتن اسکرین شات، فریم دستگاه را به صورت یکپارچه از طریق ویرایشگر گالری MIUI اضافه کنند.

براساس گزارش‌ها، ۵۹ دستگاه شیائومی و ردمی پس از به‌روزرسانی به آخرین نسخه MIUI قابلیت پشتیبانی از قاب اسکرین شات را برای کاربران فراهم می‌کنند.

این توسعه نشان‌دهنده تمایل شیائومی برای بهبود مستمر تجربه کاربر و در دسترس‌تر قرار دادن و کاربرپسندتر کردن فناوری است و قابلیت اسکرین شات فریم شیائومی بر تعهد شرکت به ارائه تجربه بهتر برای کاربران گوشی‌های هوشمند تاکید می‌کند. این ویژگی می‌تواند به تمایز شیائومی در بازار رقابتی گوشی‌های هوشمند کمک کرده و در بین کاربران محبوبیت پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *