اطلاعات جدیدی از بسته‌ گسترش دهنده‌ Hyrule Warriors: Age of Calamity منتشر شد

پاورتل/ همان‌طور که در ماه فوریه اعلام شده بود، بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity یک بسته‌ گسترش دهنده را دریافت خواهد کرد. حال توسعه‌دهندگان اطلاعات بیشتری را از سری اول و دوم محتویات این بسته یعنی Pulse of the Ancients و Guardian of Remembrance منتشر کرده‌اند.

بسته اول که نام Pulse of the Ancients شناخته می‌شود و قرار است در ماه ژوئن در دسترس قرار بگیرد، دارای یک شخصیت قابل بازی جدید، سلاح‌های جدید (استایل اکشن)، تعدادی چالش جدید در مکان Royal Ancient Lab و همچنین برخی دشمنان قدرتمند است. همان‌طور که گفته شد، این بسته در نهایت تا انتهای ماه ژوئن منتشر خواهد شد.

از طرف دیگر، بسته‌ی دوم یعنی Guardian of Remembrance به همراه خود محتویات جدیدی نظیر مراحل، شخصیت‌ها و مهارت‌های متعددی را به بازی اضافه خواهد کرد. این بسته نیز برای عرضه در ماه نوامبر سال جاری در نظر گرفته شده است.

در نهایت، نینتندو و کویی تکمو (Koei Tecmo) تایید کرده‌اند که با خرید این بسته‌ گسترش دهنده‌ی ۲۰ دلاری، بازی‌بازان می‌توانند زره و سلاح Guardian را به صورت رایگان برای شخصیت Link آزاد کنند. شما می‌توانید تصویر آن را در ادامه مشاهده کنید.

بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity هم‌اکنون بر روی کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *