اطلاعات زیادی از بازی Call of Duty: Black Ops Cold War منتشر شد

پاورتل/ به تازگی شرکت اکتیویژن (Activision) و استودیوی تری‌آرک (Treyarch) به ارائه‌ی اطلاعات و تصاویر مختلف از سه مرحله‌ی اول بخش داستانی بازی Call of Duty: Black Ops Cold War پرداخته‌اند تا بازی‌بازان دید بهتر و کامل‌تری را نسبت به این بخش داشته باشند. داستان بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در زمان اوج جنگ سرد روایت خواهد شد و به بازی‌بازان این امکان را خواهد داد تا جنگیدن در مناطق مختلف جهان که درگیر این نبرد بودند را تجربه نمایند.

حال به تازگی شرکت اکتیویژن تصاویر مربوط به برخی از این مراحل و کشور‌ها را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. طبق اطلاعات منتشر شده ماموریت‌های بخش داستانی در عنوان Call of Duty: Black Ops Cold War از اهمیت و هیجان بسیار بالایی برخوردار هستند و طرفداران می‌توانند نسبت به این بخش امید زیادی داشته باشند.

روایت داستان بازی Call of Duty: Black Ops Cold War به گونه‌ای طراحی شده است تا دنباله‌ای مستقیم بر وقایع بخش داستانی عنوان Call of Duty: Black Ops به شمار آید. پس از گذشت ۱۳ سال از اتفاقات نسخه‌ی اول، بازی Call of Duty: Black Ops Cold War افراد را به نقاط مختلف دنیا که درگیر جنگ سرد هستند خواهد فرستاد تا بار دیگر با برخی شخصیت‌های محبوب و نمادین این سری دیدار داشته باشند. تصاویر و اطلاعات منتشر شده توسط شرکت اکتیویژن به معرفی اجمالی سه مرحله‌ی نخست بخش داستانی بازی Call of Duty: Black Ops Cold War اشاره دارند و ممکن است بخش‌هایی از آن‌ها حاوی اسپویل‌های جزئی داستانی باشند.

اولین دسته از تصاویر منتشر شده مربوط به ماموریت نخست بخش داستانی تحت عنوان Nowhere Left To Run خواهد بود. این تصاویر بازی‌بازان را به منطقه‌ی Amsterdam خواهد برد؛ جایی که ماموران مخفی CIA خود را در یک Bar خواهند یافت و قرار است با یک منبع که اطلاعات مهمی را در اختیار دارد، ملاقات داشته باشند. وقایع این مرحله دو هفته پس از کریسمس سال ۱۹۸۱ میلادی رخ خواهد داد. در نهایت این ماموریت به خوبی پیش نخواهد رفت و بازی‌بازان درگیر یک بحران نفسگیر گروگان‌گیری و تیراندازی‌های شدید خواهند شد.

در ماموریت نخست Nowhere Left To Run بازی‌بازان برای اولین بار با شخصیت‌های محبوب Woods ،Mason و Adler آشنا خواهند شد. این افراد پس از نجات دادن چندین گروگان به سمت فرودگاه Trabzon Airfield خواهند رفت تا در نهایت آخرین گروگان را که شخصیت مهمی در داستان بازی Call of Duty: Black Ops Cold War خواهد بود را نجات دهند. در این بخش بازی‌بازان با تیراندازی‌های سریع و دویدن برروی بام خانه‌ها در هوای بارانی به تعقیب و گریز با گروگان‌گیرها خواهند پرداخت و بدین شکل اولین صحنه‌ی مهیج و اکشن بازی رخ خواهد داد.

دسته‌ی دوم از تصاویر منتشر شده به ماموریت Fracture Jaw اشاره دارند که در جریان جنگ سرد کشور ویتنام روایت خواهد شد و پیش از این در جریان بازی Call of Duty: Black Ops شاهد بخش‌هایی از آن بوده‌ایم. بازی‌بازان در جریان این ماموریت می‌توانند پس از رخ دادن یک اتفاق و مشاهده‌ی یک فلش‌بک، برای نخستین بار با شخصیت Perseus آشنا شوند و سپس بعد از بازگشت به زمان حال به دنبال سرنخ‌های مهم برای پیدا کردن وی بگردند.

در نهایت تیم تحقیقاتی آرام آرام به حقیقت‌هایی در مورد شخصیت Perseus پی خواهند برد و اطلاعات زیادی را در مورد وی کشف خواهند کرد. این مرحله به شدت بر جنگ‌های سرد کشور ویتنام تاکید خواهد داشت و در آن شاهد مبارزات با هلی‌کوپتر، جنگ‌های چریکی در جنگل و نبردهای نفسگیر و سراسر هیجان در شالیزارهای برنج خواهیم بود.

در نهایت سومین مجموعه از تصاویر منتشر شده به ماموریت Desperate Measures اشاره دارند. در این ماموریت بازی‌بازان به دنبال شکار شخصیت Perseus پشت دیوار آهنین شوروی هستند. بازی‌بازان باید در آخرین تلاش‌های خود برای کسب اطلاعات مفید در مورد جاسوس‌های دشمن به مقر KGB به صورت مخفیانه نفوذ کنند. در این مسیر افراد قادر هستند از جدیدترین تکنولوژی‌های دهه‌ی ۱۹۸۰ میلادی که هنوز به صورت نمونه‌های اولیه و آزمایشی هستند استفاده کرده و از طریق آن‌ها وارد مقر KGB شوند. در واقع بازی‌بازان در نقش دو سرباز شوروی باید به صورت مامور مخفی وارد این پایگاه شده و گزارش‌هایی را به رئیس این مقر ارائه دهند.

این ماموریت به صورت کامل به شرح عملیات مقر KGB خواهد پرداخت. بازی‌بازان می‌توانند در نقش مامورین مخفی با سایر افراد مستقر در این پایگاه به گفتگو پرداخته و از آن‌ها اطلاعات کسب نمایند. با این حال تمامی فرآیند‌های این ماموریت باید به صورت مخفیانه صورت گیرد؛ چرا که در صورت لو رفتن هویت واقعی این دو مامور، بازی‌بازان باید خود را برای خروج اضطراری از قلب پایگاه عملیاتی جاسوسی شوروی آماده سازند که البته به راحتی امکان‌پذیر نخواهد بود.

عنوان Call of Duty: Black Ops Cold War قرار است در تاریخ ۲۳ آبان ماه ۱۳۹۹ (۱۳ نوامبر ۲۰۲۰ میلادی) به صورت بین‌نسلی برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی، کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس و سری اس منتشر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *