افزایش احتمال جریان داشتن 4 Uncharted و بازی The Last of Us در یک جهان

پاورتل/ مخاطبان زیادی تا به امروز موفق به پیدا کردن ایستراگ‌های بازی The Last of Us در بازی آنچارتد ۴ و ایستراگ‌های آنچارتد ۴ در بازی The Last of Us Part II شدند. اما حالا یک ایستراگ جدید و جالب از راه رسیده است.
   
نیل دراکمن تا امروز سه بازی ویدیویی بزرگ را نویسندگی و کارگردانی کرده است؛ بازی The Last of Us، بازی Uncharted 4: A Thief’s End و بازی The Last of Us Part 2. در نتیجه عجیب نیست که در این آثار ایستراگ‌هایی پیدا می‌شوند که به یکدیگر اشاره دارند.

مثلا پیش‌تر ما در مقاله جالب‌ترین ایستراگ‌های بازی The Last of Us Part 2 به وجود انگشتر نیتن دریک با عبارت Sic Parvis Magna در بازی The Last of Us Part II اشاره کردیم. ماه‌ها قبل نیز یک نفر جنازه یک کلیکر (موجودات ترسناک جهان بازی The Last of Us) را در اعماق آب در بازی آنچارتد ۴ پیدا کرد.

تازه سال‌ها قبل یک روزنامه در بازی آنچارتد ۳ پیدا شد که خبر از آغاز پخش یک قارچ جهش‌یافته‌ی عجیب بین مردم می‌داد؛ قبل از آن که حتی بازی The Last of Us معرفی شود. باتوجه‌به همه‌ی این‌ها هم بسیاری از گیمرها می‌گویند که احتمالا در نگاه نیل دراکمن، داستان سری بازی The Last of Us در همان جهان سری بازی آنچارتد روایت می‌شود؛ صرفا با چند سال اختلاف زمانی و شاید کیلومترها فاصله از لحاظ مکانی. با اینکه هیچ‌کس انتظار ندارد که چنین فرضیه‌ای تا ابد توسط سازندگان به‌صورت کامل رد یا تایید شود، گیمرها به جست‌وجو برای یافتن ایستراگ‌های بیشتر می‌پردازند.

در همین حین نکته‌ی اصلی آن است که مواردی همچون وجود بازی‌های آنچارتد در اتاق الی در بازی The Last of Us Part II یا وجود کمیک The Last of Us در بازی آنچارتد، هیچ اشاره‌ای به قرار داشتن همه‌ی شخصیت‌ها در یک جهان نمی‌کنند. بلکه صرفا ایستراگ هستند. ولی حالا یک ایستراگ پیدا شده است که دقیقا به وجود مکانی یکسان بین این دو جهان اشاره دارد.

در بازی آنچارتد ۴ شما می‌توانید یک قوطی قرص پیدا کنید که متعلق به شرکت داروسازی Weston است؛ درحالی‌که گیمر دقیقا Weston’s Pharmacy را در بازی لست آو آس ۲ نیز مشاهده می‌کند. تازه ماجرا به این‌جا هم محدود نمی‌شود و اگر DLC بازی The Last of Us با نام Left Behind را تجربه کرده باشید، احتمالا در آن قصه هم با نام Weston’s Pharmacy روی یکی از دیوارها مواجه شده‌اید. پس این شرکت داروسازی عظیم در جهان سری بازی The Last of Us و مجموعه بازی Uncharted ناتی‌داگ وجود دارد.

در این لحظه ما هیچ‌گونه اطلاعات رسمی راجع به قسمت بعدی آنچارتد یا لست آو آس نداریم. نیل دراکمن، یکی از دو رئیس استودیو بازی‌سازی ناتی داگ گفت که فقط در صورت نیاز و رسیدن به داستانی در حد بازی The Last of Us و بازی The Last of Us Part II سراغ ساخت بازی The Last of Us Part III می‌رود و مدتی قبل هم ناتی‌داگ اعلام کرد که کار این استودیو با سری بازی آنچارتد تمام شده است. ولی خارج از جهان بازی‌های ویدیویی، هر دو مجموعه اقتباس‌های پرخرجی را تحویل تماشاگرها خواهند داد. فیلم Uncharted پروسه‌ی فیلم‌برداری خود را به پایان رساند و سریال The Last of Us شبکه HBO با نویسندگی نیل دراکمن و کرگ مازن به‌زودی وارد فاز فیلم‌برداری خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *