افشای مشخصات کامل سری آنر مجیک 4 پیش از معرفی رسمی

آنر در تاریخ ۹ اسفند با در جریان کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۲ به طور رسمی از گوشی‌های سری مجیک ۴ رونمایی خواهد کرد، اما حالا یک روز پیش از برگزاری این رویداد، مشخصات کامل آنر مجیک ۴ و مجیک ۴ پرو فاش شده است.

مشخصات احتمالی آنر مجیک ۴ پرو

طبق گزارش منتشر شده، آنر مجیک ۴ پرو به نمایشگر ۶.۸۱ اینچی اولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز می‌شود که زیر آن سنسور اثر انگشت قرار می‌گیرد. البته این دستگاه از فناوری تشخیص چهره سه‌بعدی نیز پشتیبانی می‌کند. درون این گوشی هوشمند نیز شاهد استفاده از جدیدترین تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ خواهیم بود.

برای عکاسی، گفته می‌شود که این گوشی دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8، دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگام f/2.2 و لنز تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/3.5، پشتیبانی از لرزش‌گیر اپتیکال و زوم پریسکوپی خواهد بود. دوربین سلفی آن نیز یک سنسور فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 خواهد بود.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی و همچنین رابط کاربری Magic UI 6.0 مبتنی بر اندروید ۱۲ اشاره کرد.

مشخصات احتمالی آنر مجیک ۴

نسخه استاندارد این سری نیز از نمایشگر ۶.۸۱ اینچی اولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره خواهد برد.

با این حال در بخش عکاس تغییراتی خواهد داشت و ماژول آن شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8، دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 و لنز تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/3.4 و OIS می‌شود. دوربین سلفی دستگاه نیز همان سنسور فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

در بخش باتری اگرچه نسخه استاندارد مجیک ۴ به باتری بزرگتر ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود، اما سرعت شارژ آن به ۶۶ وات کاهش می‌یابد.

هنوز در مورد رم و فضای داخلی این دستگاه‌ها اطلاعاتی منتشر نشده و البته چیزی به زمان معرفی آن‌ها باقی نمانده و آنر فردا به صورت رسمی از آن‌ها رونمایی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *