ال جی برای نمایش محصولات جدید ایفا 2020 اتاقی مجازی ایجاد کرد

پاورتل/ ال‌جی از راه‌اندازی نمایشگاهی مجازی خبر می‌دهد که علاقه‌مندان می‌توانند با ورود به آن، محصولات متنوعی را مشاهده کنند که قرار است در ایفا ۲۰۲۰ رونمایی شوند.
 
ایفا (IFA) ازجمله همایش‌های بزرگ امسال به‌حساب می‌آید که برگزاری حضوری آن رسما تأیید شده است. البته ایفای امسال با محدودیت‌هایی همراه می‌شود تا خطر ابتلای شرکت‌کنندگان مراسم به ویروس کرونا کاهش یابد. همایش ایفا همواره در چند روز برگزار می‌شود و طبق اعلام نهادهای مسئول، صرفا افراد خاصی که دعوت‌نامه دریافت کرده‌اند، اجازه‌ی حضور در مراسم را دارند. به‌علاوه در هر روز از برگزاری مراسم، ۱،۰۰۰ نفر اجازه‌ی حضور در محل برگزاری را پیدا می‌کنند.

ال‌جی یکی از شرکت‌های بزرگ حوزه‌ی فناوری است که همه‌ساله در ایفا محصولات جدیدی رونمایی می‌کند. این شرکت اعلام کرده است که قصد دارد در ایفا ۲۰۲۰ هم حضور یابد. این در حالی است که دیگر غول فناوری‌محور اهل کره‌جنوبی، یعنی سامسونگ، گفته است که در ایفا حضور پیدا نمی‌کند و به‌جای آن، یک روز پیش از آغاز ایفا در مراسمی جداگانه محصولات جدیدش را به‌نمایش می‌گذارد.

ال‌جی ساعاتی پیش اعلام کرد نمایشگاهی مجازی به‌منظور معرفی محصولات جدیدش راه‌اندازی کرده است. این نمایشگاه مجازی تا حد زیادی همچون رندری واقع‌گرایانه از سالن ۱۸ مس برلین (Messe Berlin) است. کاربر درصورت تمایل می‌تواند در بخش‌های مختلف نمایشگاه آنلاین حضور پیدا کند؛ گویی که به‌صورت واقعی به مس برلین مراجعه کرده است.

ال‌جی می‌گوید که قصد دارد در این نمایشگاه مجازی محصولات متنوعی به‌نمایش بگذارد؛ اما شکی نداریم که محصولات مهم ال‌جی تلویزیون‌های OLED این شرکت هستند. ال‌جی به‌طور ویژه به OLED New Wave اشاره می‌کند. OLED New Wave مجموعه‌ای از نمایشگرهای انعطاف‌پذیر و رول‌شدنی را شامل می‌شود که این شرکت نخستین‌بار آن‌ها را در CES 2020 به‌نمایش گذاشت.

ال‌جی در همکاری نزدیک با دفتر Unity Technologies در کره توانسته از موتور یونیتی این شرکت برای خلق محتوای تعاملی استفاده کند. محیطی که ال‌جی ایجاد کرده، به شما امکان می‌دهد در جاهای مختلف جابه‌جا شوید و با کلیک روی نشانگرهای مختلف موجود در محیط، مشخصات فنی محصولات یا معرفی ویدئویی آن‌ها را ببینید. یکی از اتاق‌هایی که ال‌جی طراحی کرده، کمک می‌کند نمایشگرهای جدید ال‌جی را با تلویزیون‌های سنتی LCD و LED مقایسه کنید. همچنین، در اتاقی دیگر می‌توانید به صدای سه‌بُعدی تولیدشده ازطریق ساندبارها و اسپیکرهای ال‌جی گوش دهید. 

ال‌جی با طراحی نمایشگاه مجازی خود تلاش کرده نظر افراد بیشتری را به محصولات جدیدی جلب کند که در پی معرفی آن‌ها است. روشی که ال‌جی در پیش گرفته، سرگرم‌کننده به‌نظر می‌رسد و امیدواریم درنهایت بتواند تجربه‌ی لذت‌بخشی برای کاربران رقم بزند. نمایشگاه مجازی ال‌جی ماه جاری میلادی در‌دسترس باقی می‌ماند و ازطریق مرورگرهای وب یا اپلیکیشن LG Virtual Studio برای دستگاه‌های مبتنی‌بر سیستم‌عامل اندروید و iOS می‌توانید از آن دیدن کنید.

مراسم ایفا ۲۰۲۰ قرار است از سوم تا پنجم سپتامبر ۲۰۲۰ (سیزدهم تا پانزدهم شهریور ۱۳۹۹) برگزار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *