امتیاز DxO برای نمایشگر آیفون ۱۲ پرو نیز منتشر شد

پاورتل/ امروز DxOmark دو گزارش درباره آیفون ۱۲ پرو منتشر کرده است. ابتدا خواندیم که امتیاز DxO دوربین آیفون ۱۲ پرو مشخص شده و رتبه چهارم و بالاتر از گلکسی اس ۲۰ اولترا را کسب کرد. حالا اما امتیاز DxO نمایشگر آیفون ۱۲ پرو منتشر شده و رتبه سوم و پایین تر از گلکسی نوت ۲۰ اولترا را کسب می کند.

امتیاز DxO نمایشگر آیفون ۱۲ پرو
آیفون ۱۲ پرو اپل پاورتل ماه ۹۹ بود که معرفی شد. این دستگاه یکی از اعضای خانواده شلوغ ۴ نفره iPhone 12 است. در حالی که شخصا انتظار پنل ۱۲۰ هرتز را برای مدل های پرو داشتم اما اپل، اپل است و به راحتی می تواند با برآورده نکردن انتظار کاربر به او بگوید که اینطور بهتر است یا حالا وقتش نیست! این موضوع را در تاخیر استفاده از پنل OLED یا شارژ سریع یا حتی مثل ویجت ها دیده ایم.

آیفون ۱۲ پرو از نظر اندازه دقیقا برابر با آیفون ۱۲، کوچکتر از آیفون ۱۲ پرو مکس و بدیهی است بزرگتر از آیفون ۱۲ مینی  باشد. دارای نمایشگر Super Retina XDR OLED است و با چیپست اپل A14 Bionic مجهز می شود.

مشخصات اصلی صفحه نمایش آیفون ۱۲ پرو عبارت است از:

۱- پنل: Super Retina XDR OLED
۲- اندازه: ۶.۱ اینچ، نسبت نمایشگر به بدنه در حدود ۸۶٪
۳- ابعاد دستگاه: ۱۴۶.۷ در ۷۱.۵ در ۷.۴ میلی متر
۴- وضوح تصویر: ۱۱۷۰ در ۲۵۳۲ پیکسل
۵- نسبت ابعاد: ۱۹.۵:۹، چگالی تصویر ۴۶۰ppi
۶- رفرش ریت: ۶۰ هرتز
حداکثر روشنایی تا ۱۲۰۰ نیت (تبلیغ شده)
عملکرد کلی نمایشگر آیفون ۱۲ پرو مکس اما چطور است؟ امتیازات زیر و موقعیتش در جدول و در مقایسه با دیگر رقبا به قرار زیر است:

همانطور که می بینید آیفون ۱۲ پرو در رتبه سوم و پس از سامسونگ و وان پلاس قرار گرفته است. این دستگاه نسبت به نسب قبلی خود یعنی آیفون ۱۱ پرو مکس پیشرفت خوبی را تجربه کرده است.

اگر مایل به بررسی کامل تست DxO هستید از منبع مطلب آن را بخوانید. نظر شما درباره عملکرد نمایشگر آیفون ۱۲ پرو چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *