امتیاز DxO عملکرد صوتی نوبیا RedMagic 6 Pro مشخص شد

پاورتل/ نوبیا، دارای سری به نام RedMagic است. این برند که زیر مجموعه کمپانی چینی ZTE است، فعالیت‌های نسبتاً نوآورانه‌ای دارد. به همین دلیل، محصولات جذابی از سوی آن ارائه می‌شوند. به همین ترتیب، امتیاز DxO عملکرد صوتی نوبیا RedMagic 6 Pro مشخص شده است. در ادامه، به تحلیل این امتیاز می‌پردازیم.

نوبیا رد مجیک ۶ پرو
نوبیا پیش از این، در اوایل سال جاری میلادی از سری Nubia RedMagic 6 خود رونمایی کرد. پرچمدار این سری، همان رد مجیک ۶ پرو می‌باشد. از مشخصات برجسته این دستگاه، می‌توان به استفاده از تراشه Snapdragon 888 و نمایشگری با رفرش ریت ١۶۵ هرتز اشاره کرد.

اما دگزومارک، به عنوان یک مرجع تست و بررسی بخش‌های مختلف گوشی‌های هوشمند، این بار به سراغ بخش سیستم صوتی پرچمدار گیمینگ نوبیا رفته است. حال، می‌خواهیم به امتیاز DxO عملکرد صوتی نوبیا RedMagic 6 Pro نگاهی داشته باشیم. اما پیش از این، مروری بر مشخصات مرتبط نوبیا رد مجیک ۶ پرو، خالی از لطف نیست:

– اسپیکر استریو

– وجود جک ٣.۵ میلی متری هدفون برای یک پرچمدار گیمینگ در کمال تعجب!

– پشتیبانی از فناوری صدای DTS:X Ultra X

بر اساس ادعای دگزومارک، برای ثبت امتیاز این گوشی، حدود ٢٠ ساعت بررسی بر روی آن انجام گرفته است.


 امتیاز DxO سیستم صوتی RedMagic 6 Pro
در نهایت، این شما و این هم از امتیاز DxO عملکرد صوتی نوبیا RedMagic 6 Pro! در بخش امتیاز نهایی، این گوشی گیمینگ امتیاز ۶۴ را به ثبت رسانده است. امتیازات ۶٧ و ۵۵ نیز به ترتیب در بخش‌های پخش و ضبط صدای این گوشی به دست آمده‌اند. این امتیازات، نشان می‌دهند که نوبیا رد مجیک ۶ پرو، حرف خاصی برای زدن در این بخش ندارد. با این حال، می‌توان تا حدودی بر روی عملکرد بلندگوی آن حساب باز کرد. امتیاز کسب شده توسط پرچمدار گیمینگ نوبیا، تنها کمی از Poco X3 NFC بالاتر است. با این وجود، این سیستم صوتی امتیاز بسیار کم‌تری را نسبت به ROG Phone 5 کسب کرده است. اما دگزومارک در مورد نقاط قوت و ضعف این دستگاه چه می‌گوید؟

نقاط قوت و نقاط ضعف سیستم صوتی پرچمدار گیمینگ نوبیا
بر اساس اظهارات DxOMARK، نقاط قوت سیستم صوتی RedMagic 6 Pro کلیدی است. به طور مثال، فرکانس صداهای پخش شده از بلندگو، بالا هستند. پویایی صدا نیز بالا است و اعوجاج در حد کمی است. در مقابل، این بلندگو دارای نقاط ضعفی همچون تُن صدای تنظیم نشده در میزان بلندی‌های مختلف و عملکرد کلی ضعیف‌تر از هم رده‌ها است. و اما به بخش ضبط صدا می‌رسیم. جایی که تنها نقطه ضعف این سیستم صوتی، در ضبط صدای کم نویز است. در مقابل، نقاط ضعفی مانند ضبط صدای کم کیفیت از فاصله دور، ضبط صدای مونو، بلندی صدای کم در این سیستم صوتی وجود دارند.

نظر شما در مورد نوبیا رد مجیک ۶ پرو چیست؟ آیا امتیاز کسب شده توسط این گوشی، برای شما منطقی به نظر می‌رسد؟ کدام بخش این دستگاه برای شما جذاب‌تر است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *