امکان اصلاح توئیت در راه است اما باید سریع باشید

پاورتل/ یکی از وب سایت‌های فعال در حوزه فناوری، موفق به پیدا کردن کدهای مربوط به ویرایش توئیت در توئیتر شد.
مدت زیادی است که کاربران توئیتر به دنبال اضافه شدن گزینه ویرایش توئیت در این شبکه اجتماعی هستند. حال وب سایت میکروبلاگینگ که در زمینه مهندسی معکوس روی پلتفرم‌های مختلف فعالیت می‌کند، اعلام کرده است که توئیتر در حال کار روی یک ویژگی جدید به نام Undo Send است تا این قابلیت به کاربران امکان لغو ارسال توئیت‌ آن‌ها در یک زمان خاص دهد. این ویژگی به معنای واقعی به کاربران امکان ویرایش توئیت خود را نمی‌دهد بلکه دارای تایمری است که به کاربر در زمانی خاص پس از ارسال توئیت امکان ویرایش توئیت‌های آن‌ها را می‌دهد.

قابلیت Undo Send فعلا در مرحله آزمایشی قرار دارد
گفتنی است؛ پس از به پایان رسیدن تایمر موجود در این قابلیت کاربران دیگر نخواهند توانست تغییری در توئیت خود ایجاد کنند و توئیت او منتشر خواهد شد، به این ترتیب کاربر مجبور به حذف توئیت خود یا ویرایش به سبک قدیمی یعنی ریپلای زدن به توئیت ایراددار خواهد شد. علاوه بر این توئیتر فعلا قصد ندارد گزینه رسمی ویرایش را به شبکه اجتماعی خود اضافه کند و این قابلیت فعلا در قالب یک ویژگی آن هم به صورت زمان دار مد نظر این شرکت است. در حال حاضر شرکت توئیتر این فعلا در حال آزمایش این قابلیت بوده و هنوز در دسترس هیچ کاربری قرار نگرفته است.

نباید فراموش کرد که بارها اطلاعات این چنینی از توئیتر در فضای مجازی منتشر شده است که بسیاری از آن‌ها هرگز در دسترس کاربران قرار نگرفته‌اند و در مرحله آزمایش از توئیتر کنار گذاشته شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *