انتشار به‌روزرسانی پایدار اندروید 12 و OxygenOS 12

وان پلاس به‌روزرسانی پایدار اندروید ۱۲ و OxygenOS 12 را برای وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹ پرو در هند آغاز کرده و OxygenOS 12 احتمالا آخرین نسخه‌ی سیستم‌عامل موبایل وان پلاس است.
   
وان پلاس در ماه اکتبر اولین نسخه‌ بتای OxygenOS برپایه‌ی اندروید ۱۲ را برای وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹ پرو عرضه کرد. پس از گذشت یک‌ماه، دومین بتای عمومی، در ماه نوامبر منتشر شد. به‌گزارش گیزموچاینا، اکنون با گذشت حدود یک‌ماه دیگر، گوشی‌‌های مذکور آماده‌ی دریافت این به‌روزرسانی پایدار هستند.

OxygenOS 12 احتمالا آخرین نسخه‌ی سیستم‌عامل موبایل وان پلاس است؛ زیرا اوپو و وان‌پلاس قصد دارند طی همکاری از سال ۲۰۲۲ نرم‌افزار یکپارچه‌ای را برای گوشی‌های خود در بازارهای بین‌المللی ارائه دهند.

به‌گفته توسعه‌دهندگان XDA، درحال‌حاضر به‌روزرسانی پایدار OxygenOS 12 برای وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹ پرو در هند در دسترس است. آخرین به‌روزرسانی برای سایر مناطق، یعنی اروپا ( EEA) و جهانی (Global) در چند ساعت یا روزهای آینده منتشر خواهد شد. مدل‌های چینی چندی پیش، در اواخر نوامبر به‌روزرسانی پایدار ColorOS 12 را دریافت کرده‌اند.

برای دسترسی به این به‌روزرسانی، می‌توانید به بخش تنظیمات (Settings)، سیستم (System) و سپس به‌روزرسانی‌های سیستم (System Updates) بروید تا بررسی کنید که آیا دستگاه شما به‌روزرسانی پایدار اندروید ۱۲ را دریافت کرده است یا خیر. در غیر این صورت، باید مدتی صبر کنید تا به‌‌تدریج به‌روزرسانی مذکور برای شما منتشر شود.

اگر دستگاه خود را به نسخه‌ی پایدار OxygenOS 12 برپایه‌ی اندروید ۱۲ به‌روزرسانی کرده‌اید، تجربه خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *