انتشار The Elder Scrolls Online: Gates of Oblivion تاخیر خورد

پاورتل/ زنی‌مکس (ZeniMax)، رویداد انتشار بسته الحاقی The Elder Scrolls Online: Gates of Oblivion را به تأخیر می اندازد تا از هم‌زمانی آن با مراسم تحلیف ریاست جمهوری آمریکا جلوگیری کند.

پس از معرفی بسته الحاقی Gates of Oblivion در ماه نوامبر، هواداران بسیاری به سمت بازی The Elder Scrolls Online جذب شده‌اند. با توجه به این‌که زنی‌مکس وعده‌ی ماجراجویی یک ساله با این بسته الحاقی را داده، طرفداران از دیدن آنچه در انتظار آن‌ها است هیجان زده شده‌اند، اما به دلیل برخی اتفاقات باید کمی بیشتر صبر کنند.

استودیوی زنی‌مکس رویداد Global Reveal for Gates of Oblivion را از روز ۲ بهمن ۱۳۹۹ (۲۱ ژانویه ۲۰۲۰) به ۷ بهمن ۱۳۹۹ (۲۶ ژانویه ۲۰۲۰) منتقل کرده است. این اقدام در راستای تغییر تاریخ رونمایی بسته الحاقی، برای جلوگیری از درگیری با مراسم تحلیف ریاست جمهوری جو بایدن در روز ۱ بهمن ۱۳۹۹ (۲۰ ژانویه ۲۰۲۱) است.

این استودیو در توییتر در توضیحاتی بیشتر، دلیل این تصمیم خود را توضیح دادند و اظهار داشتند: «با توجه به وقایع اخیر، ما تصمیم داریم که آن را در زمان مناسبی معرفی کنیم. ما در سراسر جهان بازی‌باز داریم، اما اکثر کارمندان ما در نزدیکی پایتخت کار و زندگی می‌کنند.»

مسلم است که این تاخیر، اشاره به حوادث اخیر در پایتخت آمریکا دارد. جایی که طرفداران دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی ایالات متحده در تلاش برای از بین بردن شکست پاورتلاتی ۲۰۲۰ خود، به ساختمان دولت حمله کردند. این شورش‌ها منجر به پنج کشته، تعداد زیادی زخمی و تخریب قابل توجه اموال عمومی شد. در نتیجه، ترامپ برای دومین بار در دوره‌ی خود استیضاح شد. وی اولین رئیس جمهور آمریکا است که دو بار استیضاح خواهد شد. حساب‌های شبکه‌های اجتماعی وی نیز از جمله حساب‌های توییتر ، فیس‌بوک و توییچ وی توقیف شده است.

تنش‌ها در آستانه‌ی ۲۰ ژانویه زیاد است، تقریباً ۱۵۰۰۰ عضو گارد ملی در پایتخت مستقر شده‌اند. FBI همچنین بیش از ۱۶۰ مورد تحقیق را آغاز کرده که انتظار دارد صدها نفر را در جریان حوادث ۶ ژانویه دستگیر کند. از دستگیرشدگان تاکنون می‌توان به رهبر گروه پسران مغرور در هاوایی و پسر ۳۴ ساله‌ی قاضی دادگاه عالی بروکلین اشاره کرد.

بازی Elder Scrolls Online تنها عنوان استودیوی زنی‌مکس نیست که گرفتار آشفتگی سیاسی اخیر شده است. یکی از شرکت کنندگان در شورش‌های پایتخت ایالات متحده با یک خال‌کوبی Dishonored مشاهده شد که بلافاصله با یک نماد Antifa اشتباه گرفته شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *