انتقال فناوری ربات تحویل کالای آمازون به فنلاند

پاورتل/ غول فناوری آمازون که دفتر مرکزی آن سیاتل است در یک پست وبلاگی اعلام کرد که در حال راه اندازی یک “مرکز توسعه” جدید برای پشتیبانی آمازون است که یک ربات تحویل مستقل کاملاً الکتریکی تولید میکند و در چهار مکان ایالات متحده آزمایش می‌شود.

این شرکت گفت، دوازده مهندس در ابتدا در مرکز توسعه پیشاهنگی آمازون در هلسینکی مستقر خواهند شد و افزود که آن‌ها بر تحقیق و توسعه متمرکز خواهند شد.

راه اندازی مرکز توسعه جدید در هلسینکی پس از آن صورت می‌گیرد که آمازون شرکت مدل سازی سه بعدی محلی Umbra را خریداری کرده است.

آمازون در حال راه اندازی Scout، یک دستگاه تحویل مستقل است. آمازون روز پنجشنبه اعلام کرد که قصد دارد فناوری جدیدی را برای وسایل نقلیه تحویل مستقل خود در هلسینکی، فنلاند توسعه دهد.

 

آمازون گفت، یکی از اهداف اصلی آن‌ها توسعه نرم افزار سه بعدی است که «پیچیدگی زندگی واقعی را شبیه سازی می‌کند و اطمینان می‌دهد این ربات می‌تواند هنگام تحویل کالا با خیال راحت حرکت کند.»

آمازون گفت: «تیم پیشاهنگی آمازون در هلسینکی به مرور رشد خواهد کرد، ما اکنون مهندسانی استخدام می‌کنیم که در خط مقدم فناوری رباتیک و سیستم‌های خودمختار هستند.»

آمازون گفت مرکز توسعه در هلسینکی در کنار کارمندان آمازون در آزمایشگاه تحقیق و توسعه آمازون پیشاهنگی در سیاتل و همچنین تیم‌هایی در توبینگن، آلمان و کمبریج کار خواهد کرد که آمازون برای چندین سال در حال توسعه هواپیما‌های بدون سرنشین تحویل است.

وسایل نقلیه Amazon Scout که تقریباً به اندازه یک کولر کوچک هستند، می‌توانند بسته‌های کوچک را در مسیر پیاده رو‌ها با سرعت پیاده روی حمل کنند. ربات‌های تحویل به طور گسترده‌ای به عنوان یک دارایی بالقوه مفید در تحویل  شناخته می‌شوند، اما همچنین می‌توانند جایگزین صد‌ها هزار شغل شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *