اندروید 11 زودتر از حد انتظار برای نوکیا 8.3 منتشر شد

پاورتل/ به‌روز رسانی اندروید ۱۱ به‌تازگی برای نوکیا ۸.۳ ۵G منتشر شده است. احتمالا در روزها و هفته‌های آینده نوکیا ۲.۲ و نوکیا ۵.۳ و نوکیا ۸.۱ نیز به این سیستم‌عامل مجهز خواهند شد.
   
در ماه سپتامبر سال گذشته‌ی میلادی (شهریور و پاورتل ۱۳۹۹) نوکیا نقشه‌ی راه انتشار به‌روزرسانی اندروید ۱۱  برای اکثر گوشی‌های هوشمند خود را منتشر کرد. جوهو سارویکاس، مدیر ارشد محصول در نوکیا، روز گذشته با انتشار توییتی اعلام کرد سیستم‌عامل اندروید ۱۱ سریع‌تر از حد انتظار برای برخی گوشی‌ها منتشر می‌شود.

براساس گزارش GSMArena، فرایند انتشار به‌روزرسانی اندروید ۱۱ برای نوکیا ۸.۳ ۵G آغاز شده است و به‌ همین ‌دلیل، انتظار داریم دیگر گوشی‌های نوکیا نیز در آینده‌ای نزدیک به اندروید ۱۱ مجهز شوند. مدتی پیش مؤسسه‌ی پژوهشی کانترپوینت اعلام کرد اچ‌ام‌دی گلوبال موفق شده بود در زمانی کوتاه گوشی‌های نوکیا را به سیستم‌های عامل اندروید ۹ و اندروید ۱۰ به‌روز کند؛ اما در زمینه‌ی انتشار به‌روزرسانی اندروید ۱۱عملکرد چندان سریعی از خود نداد.  

درادامه می‌توانید نقشه‌ی راه رسمی نوکیا برای اندروید ۱۱ را که چند ماه پیش منتشر شده بود مشاهده کنید:

از آن‌جایی که Nokia ۸.۳ ۵G اندروید ۱۱ را دریافت کرده است، انتظار داریم در روزها و هفته‌های آینده Nokia 2.2،اNokia 5.3  و Nokia 8.1 نیز به اندروید ۱۱ مجهز شوند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *