اولین بسته الحاقی بزرگ بازی Crusader Kings 3 معرفی شد

پاورتل/ سازندگان Crusader Kings 3 به‌تازگی از اولین DLC بزرگ این بازی رونمایی کرده‌اند که بازیکنان در آن باید تلاش کنند دربار سلطنتی خود را طوری بسازند که رقبا و مردم را تحت‌تاثیر قرار دهد.
   
در جدیدترین رویداد PDXCon Remixed که دیروز برگزار شد، استودیوی Paradox Interactive از اولین بسته الحاقی بزرگ بازی Crusader Kings 3 رونمایی کرد. در این بسته‌ی الحاقی که دربار سلطنتی (Royal Court) نام دارد، بازیکنان می‌توانند دربار مخصوص به خود را بسازند که «الهام‌بخش شاعران باشد»، به رعیت‌های خود لطف برساند و حتی می‌توان آن را با اشیایی تاریخی از خاندان خود تزئین کرد.

پارادوکس اینتراکتیو درباره‌ی دی‌ال‌سی رویال کورت می‌گوید: «زندگی یک شاه تنها به رزم و بزم خلاصه نمی‌شود. هرچه دربار او بزرگ‌تر باشد، خواسته‌های مردم از او بیشتر می‌شود. مردم و رعایا از شما می‌خواهند به حرف‌شان گوش دهید و هرطور شده راه خود را به کاخ و تاج‌و‌تخت شما باز می‌کنند. تازه ما اصلا درباره‌ی دکوراسیون داخلی دربار صحبت نکرده‌ایم. کلی پارچه در آن‌جا به کار می‌رود. شما چطور درباره خود را مدیریت می‌کنید؟»

بازیکنان در دربار سلطنتی خود با چالش‌های جدید و متنوعی روبه‌رو خواهند شد و افراد از طبقات اجتماعی مختلف درصدد خواهند بود تا توجه شما را به خود جلب کنند. بازیکنان می‌توانند دربار خود را طوری بسازند که بازتاب‌دهنده‌ی «تمام جلال و شکوهی باشد که سلسله‌ی او در این مدت کسب کرده است.» رعیت‌ها و درباری‌ها برای حل مشکلات‌شان یا قضاوت شما درمورد موضوعی خاص نزدتان می‌آیند و شما با تزئین دربار خود می‌توانید آن‌ها را تحت‌تاثیر قرار دهید. تریلری از بسته الحاقی Royal Court منتشر شده که می‌توانید در ابتدای خبر تماشا کنید.

بازیکنان همچنین می‌توانند با اضافه کردن «تجملات و زرق‌و‌برق» و ارائه‌ی غذای بهتر، کیفیت زندگی در دربار خود را افزایش دهند و با این کار رقبای خود را تحت‌تاثیر قرار داده و مهمانان مهم‌تری را به سمت خود جذب کنند. علاوه‌براین، می‌توان هنرمندان بااستعداد، صنعت‌گران و روشن‌فکران را برسر پروژه‌های جدید گماشت تا آن‌ها صنایع‌ دستی و آثار ارزشمند خلق و به دربار شما اضافه کنند.

افزون‌براین، راه‌هایی برای بازیکنان وجود خواهد داشت تا با استفاده از «راه‌و‌روشی جدید برای زندگی کردن» که به‌طور خاص با جغرافیا و مردم آن منطقه سازگار است، بازدهی و رضایت در قلمرو چندفرهنگی خود را به بیشترین میزان برسانند. این امکان نیز وجود دارد که فرهنگ سنتی خود را به‌کلی رها کرده و فرهنگ جدیدی تشکیل دهید که با اهداف شما سازگاری بیشتری داشته باشد.

بسته‌ی الحاقی Royal Court هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد و همراه آن قرار است یک آپدیت بزرگ و رایگان منتشر شود که یک رابط کاربری جدید برای بخش فرهنگ به Crusaders Kings 3 اضافه می‌کند. همچنین شاید دوست داشته باشید بدانید که این DLC در حال حاضر با قیمت ۲۹.۹۹ دلار روی استیم قابل پیش‌خرید کردن است.

نظر شما کاربران درباره‌ی این بسته‌ی الحاقی چیست؟ نظرات خود را در این خصوص با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *