اولین تصاویر واقعی گوشی تاشوی جدید هواوی منتشر شد

همانطور که می‌دانید شرکت هواوی قصد دارد جدیدترین گوشی تاشوی خود را با نام P50 Pocket در تاریخ ۲۳ دسامبر (۲ دی) معرفی کند. در این راستا، اخیراً خبرهای بسیاری در مورد این گوشی منتشر شده است و در جدیدترین این خبرها، امروز تصاویر تبلیغاتی گوشی تاشوی P50 Pocket هواوی وارد فضای مجازی شد که در قسمت تصاویر همین خبر قابل مشاهده است.

اگر به خاطر داشته باشید شرکت هواوی در سال ۲۰۱۹ برای اولین بار با گوشی‌های Mate X و Mate Xs به دنیای گوشی‌های هوشمند تاشو قدم گذاشت. هر دوی این محصولات و همچنین گوشی Mate X2 که سال گذشته رونمایی شد، دارای طراحی کتابی بودند و در جهت افقی تا می‌شدند. اما بر اساس تصاویر منتشر شده، گوشی P50 Pocket اولین گوشی تاشوی هواوی با طراحی صدفی (Clamshell) خواهد بود که در جهت عمودی باز می‌شود و از این نظر شباهت بسیاری با گوشی Galaxy Z Flip 3 سامسونگ دارد.

امروز مجله‌ی مد Harper’s Bazaar تصاویری از گوشی P50 Pocket در دستان بازیگر نام‌آشنای چینی، Guan Xiaotong، منتشر کرد که در این تصاویر طراحی گوشی به صورت کامل قابل مشاهده است. هرچند در این تصاویر نمایشگر محصول جدید هواوی درست مشخص نیست، اما طراحی کلی و قسمت پشتی آن به وضوح دیده می‌شود.

همانطور که در تصاویر مشاهده نمودید، گوشی تاشوی پی ۵۰ پاکِت هواوی دارای طراحی صدفی است و به صورت عمودی باز و بسته می‌شود. همچنین در این تصاویر نسخه‌ی طلایی این محصول را می‌بینید که برای لاکچری‌دوستان گزینه‌ای بسیار ایده‌آل است.

در بخش پشتی این گوشی دو دایره‌ی جداگانه مشاهده می‌شود که یکی از آن‌ها دوربین سه‌گانه‌ی P50 Pocket را به همراه یک فلش LED در خود قرار داده و دیگری یک نمایشگر ثانویه است. اینطور که پیداست این صفحه نمایش کوچک افزون بر نمایش ساعت و اعلان‌ها به کاربر در گرفتن سلفی نیز کمک می‌کند.

گفته می‌شود گوشی تاشوی P50 Pocket هواوی یک نسخه‌ی سفید رنگ هم خواهد داشت. اما در حال حاضر هیچ جزئیاتی از مشخصات سخت افزاری محصول جدید هواوی مشخص نیست و برای اطلاعات دقیق‌تر باید تا تاریخ ۲۳ دسامبر (۲ دی) برای معرفی رسمی گوشی تاشوی پی ۵۰ پاکت منتظر ماند.

نظر شما در مورد گوشی تاشوی جدید هواوی چیست، آیا P50 Pocket می‌تواند با Galaxy Z Flip 3 سامسونگ رقابت کند یا خیر؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *