اولین نتایج بنچمارک‌های اگزینوس 2200 منتشر شد

تراشه پرچمدار سال ۲۰۲۲ سامسونگ به احتمال زیاد همراه با سری گلکسی اس ۲۲ در ۱۹ بهمن عرضه خواهد شد.
امروز سامسونگ از جدیدترین تراشه پرچمدار خود به نام اگزینوس ۲۲۰۰ رونمایی کرد و حالا MySmartPrice اولین نتایج بنچمارک‌های این تراشه را منتشر کرده است. همچنین گزارش شده است که این نتایج براساس آزمایش‌های گلکسی اس ۲۲ الترا مجهز به تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ گرفته شده است ولی در حال حاضر نمی‌توان این خبر را تایید کرد.

شایان ذکر است که نتایج کسب شده توسط تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ در این آزمایش‌ها چندان قابل اطمینان نخواهد بود چرا که ممکن است نسخه به کار رفته تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ در این بنچمارک‌ها نمونه اولیه باشد و  تفاوت زیادی بین این نتایج و عملکرد نهایی این تراشه وجود داشته باشد. همچنین هیچ تصویری رسمی از نتایج کسب شده توسط اگزینوس ۲۲۰۰ منتشر نشده است و تنها آمار و ارقام مربوط به بنچمارک‌ها در دسترس قرار گرفته است.

تست اول مربوط به بنچمارک گیک‌بنچ است که تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیاز‌های ۱۱۰۸ و ۳۵۱۶ را کسب کرده است. این نتایج اخذ شده کاملا با نتایج تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ موجود در گلکسی اس ۲۱ الترا مطابقت دارد.


 
 
تست آنتوتو جایی است که اگزینوس ۲۲۰۰ خودی نشان می‌دهد و با کسب امتیاز ۹۶۵۸۷۴ از تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ عبور می‌کند و در مقایسه با این تراشه تا ۴۶ درصد عملکردی بهتری از خود به جای می‌گذارد.


 

اما تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ نتایج ضعیفی در تست GFXBench Aztec Ruins کسب کرده است و عدد ۱۰۹ فریم بر ثانیه را ثبت کرده است. در همین تست، شیائومی ۱۲ با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل یک موفق به کسب عدد ۱۴۳ فریم بر ثانیه شده است که تفاوت فاحشی با عملکرد تراشه اگزینوس دارد. حتی تراشه نسل قبلی اسنپدراگون ۸۸۸ نیز با کسب امتیاز ۱۱۶ فریم  ثانیه عملکرد بهتری از تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ دارد.

در نهایت باید اشاره کرد که این تست‌های مختلف ممکن است با عملکرد نهایی تراشه پرچمدار سامسونگ متفاوت باشد و عملکرد تمام شده اگزینوس ۲۲۰۰ بالاتر از نتایج کسب شده در این بنچمارک‌ها باشد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *