اولین هدست جهان با بهره‌مندی از انرژی خورشیدی رونمایی شد

شرکت Blue Tiger اخیرا هدستی را معرفی کرده است که بدون نیاز به شارژ معمولی با استفاده از انرژی خورشیدی کار می‌کند. در واقع این اولین هدست جهان است که با بهره‌مندی از انرژی خورشیدی کار میکند. این کمپانی این محصول را به عنوان یک هدست سطح بالا برای استفاده در حین حرکت، قرار داده است. این کالا در CES امسال توجهات زیادی را به خود جلب کرد و در فصل بهار پیش رو عرضه خواهد شد. هنوز هیچ اطلاعات دقیقی در مورد قیمت این هدست وجود ندارد.

اولین هدست انرژی خورشیدی
هدست خورشیدی بلو تایگر Solare از یک هدبند Powerfoyle که دارای پنل خورشیدی است استفاده می‌کند. این پنل به هدست این امکان را می‌دهد که به طور مداوم در زیر نور طبیعی خورشید و همچنین نور‌های مصنوعی داخل اماکن شارژ شود. گمانه زنی‌هایی مطرح شده است در مورد اینکه شرکت آدیداس و Urbanista از تکنولوژی Powerfoyle برای هدفون‌های خود استفاده می‌کنند. این تکنولوژی قابلیت شارژ دیوایس از طریق نور محیطی در اطراف خود را فراهم می‌سازد. شرکت تولید تجهیزات ورزشی و دوچرخه‌سواری POC نیز از این تکنولوژی برای کلاه‌های دوچرخه سواری خود استفاده می‌کند.

 هدست Blue Tiger Solare
هدست Solare دارای قابلیت حذف نویز ۹۷ درصدی است و می‌تواند در دمای ۴۰- تا ۵۰ درجه سانتی‌گراد فعالیت کند. همچنین از بلوتوث ۵.۱ با رنج ۹۱.۴ متر پشتیبانی می‌کند. این دستگاه با دستیاران صوتی گوگل و سیری نیز سازگار است. Blue Tiger ادعا می‌کند هدست خود از استاندارد نظامی MIL-STD-810 برای استحکام در محیط‌های ناهموار و پر خطر نیز برخوردار است، اما این به معنای تست نظامی این محصول در این شرایط نیست.

جوایز مربوط به برترین نوآوری‌ها در CES امسال، هدست Solare را به عنوان یک محصول برگزیده انتخاب کرد، و در توصیف آن اشاره کرد که این یک هدست رده نظامی با برخورداری از انرژی‌های پایدار است. از دیگر برگزیدگان مراسم امسال می‌توان به پردازنده‌های موبایل سری AMD’s Ryzen 6000، یک پهپاد خودکار برای عکس‌برداری سلفی، بعضی از تلویزیون‌های جدید LG، یک حسگر بررسی علائم حیاتی سرنشینان خودرو و یک چراغ مطالعه طراحی شده برای افرادی که در خواندن متن‌ها و فهمیدن آن مشکل دارند، اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *