اوپو در حال کار بر روی گوشی هوشمند تاشو با رفرش ریت بالا می باشد

پاورتل/ در حال حاضر، سامسونگ و موتورولا تنها برند هایی هستند که گوشی های تاشو با فرم صدفی را در اختیار دارند. حال، طبق اطلاعات منتشر شده توسط یک افشاگر چینی، اوپو در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند تاشو با این فرم طراحی می باشد. وی همچنین برخی از جزئیات این دستگاه را به اشتراک گذاشته است.

گوشی هوشمند تاشو اوپو
به گفته این افشاگر، هدف اصلی اوپو از عرضه گوشی تاشو مرموز خود، پوشش سلیقه زنان است. گفته می شود که ابعاد این گوشی در حالت تاشده، حدود ۲ اینچ می باشد که هنگام باز شدن اندازه آن به حدود ۷ اینچ افزایش پیدا می کند.

انتظار می رود این دستگاه از فناوری صفحه نمایش LTPO برخوردار باشد که با فناوری نمایش معمولی LPTS متفاوت است. علاوه بر این، رفرش ریت بالا هم از ویژگی های اصلی این گوشی خواهد بود. در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد سایر مشخصات و نام محصول نهایی دستگاه در دسترس نیست.

در اخبار مرتبط، شایعه شده بود که سامسونگ نیز در حال کار بر روی گلکسی Z Flip3 می باشد که حدس زده می شود جایی در میان ماه های خرداد و یا تیر سال جاری معرفی شود. این احتمال وجود دارد که گوشی تاشوی اوپو نیز، تقریباً در همان زمان یا شاید حتی زودتر برای رقابت با Z Flip3 سامسونگ عرضه شود.

در ماه فوریه، LetsGoDigital گزارش داده بود که اوپو حق ثبت اختراع لولای چرخان برای تلفن تاشو را ثبت کرده است. از آنجا که مشخص شد این لولا کمی عریض تر از خود دستگاه می باشد، احتمالاً امکان باز شدن نمایشگر این دستگاه در زوایای مختلف مانند ۳۰ درجه، ۶۰ درجه، ۹۰ درجه و ۱۹۰ درجه را فراهم می کند. با این حال، باید دید که آیا گوشی آینده اوپو از لولای جدید استفاده می کند یا خیر.

در مورد مشخصات داخلی این گوشی نیز، هنوز جزئیاتی راجع به اینکه آیا این دستگاه از پردازنده پرچمدار استفاده خواهد کرد یا نه، در دردسترس نیست. گوشی تاشو موتورولا RAZR، از تراشه ی میان رده استفاده می کند، در حالی که Z Flip سامسونگ، از پردازنده اسنپدراگون +۸۵۵ بهره می برد.

نظر شما راجع به گوشی هوشمند تاشو اوپو با فرم طراحی صدفی و دیگر مشخصات آن از جمله نمایشگر با رفرش ریت بالا چیست؟ آیا منتظر معرفی این گوشی جذاب هستید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *