اوپو Reno7 4G با اسنپدراگون 680 رونمایی شد

نسخه ۴G اوپو Reno7 مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۶۸۰ و صفحه‌نمایش امولد ۶٫۴۳ اینچی به قیمت ۳۶۵ دلار رونمایی شد.
   
گوشی اوپو Reno7 4G که تنها عضو این خانواده بدون پشتیبانی از اتصال ۵G است، بی‌سروصدا در فروشگاه آنلاین اوپو در اندونزی ظاهر شد؛ هرچند به جز تراشه‌ ضعیف‌تر، تفاوت چندانی با Reno7 Z 5G ندارد.

درحالی‌که مدل Z 5G به تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۹۵ مجهز است، مدل ۴G از اسنپدراگون ۶۸۰ بهره می‌برد و با ۸ گیگابایت رم (به‌علاوه ۵ گیگابایت رم مجازی) و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه شده است. اوپو Reno7 4G هنگام عرضه مبتنی بر سیستم عامل ColorOS ۱۲.۱ خواهد بود.

اوپو Reno7 به صفحه‌نمایش ۶٫۴۳ اینچی امولد +FHD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز (نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۸۰ هرتزی تا دو انگشت) و محافظ گوریلا گلس ۵ مجهز است. این گوشی با فرمت‌های HDR سازگار است و از گواهی Widevine با سطح کافی برای استریم آنلاین ویدئوهای با رزولوشن بالا بهره می‌برد.

در گوشه‌ی بالا سمت چپ Reno7 4G حفره‌ای تعبیه شده است که میزبانی دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی مبتنی بر حسگر IMX۷۰۹ سونی را برعهده دارد. این حسگر در مدل‌های دیگر Reno7 و حتی در گوشی پرچم‌دار Find X5 Pro نیز به کار رفته است. در پنل پشتی این گوشی، ماژول دوربین سه‌گانه‌ای متشکل از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو و عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود. دوربین اصلی از لنزی با دیافراگم f/۱.۷ با فوکوس خودکار استفاده می‌کند که می‌تواند زاویه دید ۷۹ درجه را در عکس‌های ثبت‌شده ارائه کند. مشابه مدل‌های دیگر خانواده Reno7، دور یکی از دوربین‌های این گوشی را نیز حلقه‌‌ای LED فرا گرفته است. ثبت ویدئو متأسفانه به خوبی مدل‌‌های دیگر نیست و فقط می‌تواند ویدیوهای ۱۰۸۰p را با ۳۰ فریم‌برثانیه فیلم‌برداری کند.





Reno7 به یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی مجهز شده است. طبق گفته‌ی شرکت سازنده، با ۱۵ دقیقه می‌توان این گوشی را تا ۳۹ درصد شارژ کرد. ۵ دقیقه شارژ نیز امکان تماشای ۱۰۰ دقیقه ویدئو را فراهم می‌کند.

ضخامت این گوشی ۷٫۵ میلی‌متر و وزن آن ۱۷۵ گرم است و بدنه فایبرگلاس آن دربرابر پاشش آب (IPX۴) مقاوم است. این گوشی در دو رنگ مشکی و نارنجی موجود است که رنگ نارنجی با قاب پشتی با روکش چرم مصنوعی دردسترس است.

از دیگر ویژگی‌های Reno7 4G می‌توان به دو سیم‌کارته بودن و بهره‌مندی از جک هدفون اشاره کرد، هرچند خبری از درگاه microSD نیست. خوشبختانه این گوشی با شارژر درون جعبه عرضه می‌شود.

اوپو Reno7 4G هم‌اکنون با قیمت ۳۶۵ دلار در اندونزی برای پیش‌سفارش از فروشگاه رسمی اوپو دردسترس است و فروش آن از اول آوریل (۱۲ فروردین) آغاز می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *