اپلیکیشن‌های زمان عرضه ایکس باکس سری ایکس و اس مشخص شدند

پاورتل/ مایکروسافت به‌ تازگی مشخص کرده که چه اپلیکیشن‌های فیلم، سریال و موسیقی قرار است در روز عرضه‌ی ایکس باکس سری ایکس و سری اس، روی این کنسول‌ها در دسترس باشند.
   
طبق جدیدترین اخبار بازی، مایکروسافت جدیدا مشخص کرده که چه اپلیکیشن‌های استریم محتوای سرگرمی قرار است همراه کنسول‌های نسل بعدی ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس، در زمان عرضه‌ی آن‌ها وجود داشته باشند.

طی پستی در وب‌سایت رسمی ایکس باکس، بخش Xbox Wire، این شرکت اعلام کرد که اپ Apple TV در روز عرضه‌ی کنسول‌های نسل بعدی مایکروسافت، یعنی تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) روی آن‌‌ها موجود خواهد بود. این اپلیکیشن قرار است هفت روز برای مشترکین به‌صورت رایگان دردسترس باشد، سپس اشتراک ماهیانه‌ی آن ۴.۹۹ دلار(حدود ۱۴۰ هزار تومان) خواهد بود. علاوه‌بر این، سایر اپلیکیشن‌های رسانه‌ای که درحال‌حاضر برای ایکس باکس وان دردسترس هستند نیز برای کنسول‌‌های جدید مایکروسافت موجود خواهند بود.

از این برنامه‌ها می‌توان به نتفلیکس، دیزنی پلاس، اچ‌بی‌او مکس، اسپاتیفای و یوتیوب اشاره کرد. در ادامه می‌توانید فهرست کامل را مشاهده کنید:

Netflix
Disney+
HBO Max
Spotify
Twitch
YouTube
Amazon Prime
Apple TV
Hulu
NBC Peacock
Vudu
FandangoNow
Sky Go
NOW TV
Sky Ticket

ویل تاتل، سردبیر بخش ایکس باکس وایر می‌نویسد: «قرار نیست فقط بتوانید بازی‌های مورد علاقه‌ی خود را با کیفیت بهتر از همیشه روی کنسول‌های جدیدتان بازی کنید، بلکه فیلم‌ها و سریال‌های دلخواه شما نیز روی ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس از نظر صدا و تصویر خیره‌کننده‌تر ظاهر خواهند شد. با کنسول‌های جدید ما خود را در رنگ‌های غنی، دامنه‌ی داینامیکی بهبود‌یافته و صدای محصورکننده غرق کنید؛ درست همان‌طور که فیلم‌سازان و خالقان آن‌ها قصد داشتند با ویژگی‌های دالبی ویژن و دالبی اتموس، این بهبودها را روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و سری اس میسر کنند.

از این ویژگی‌ها در اپلیکیشن‌هایی مانند نتفلیکس، دیزنی پلاس و Vudu پشتیبانی خواهد شد. این فناوری‌های پیشرفته صوتی-تصویری با باهم ادغام می‌شوند تا تجربه‌ی شما را از سرگرمی دلخواه خود ازطریق ارائه‌ی تصاویر فوق ‌شفاف، روشنایی تصویر خارق‌العاده، کنتراست، رنگ و جزئیات خارق‌العاده، به مرحله‌ی جدیدی وارد کنند. همه‌ی این‌ها درکنار سیستم صوتی تأثیرگذار باعث می‌شوند که شما هنگام تماشای محتوای صوتی-تصویری به جهانی دیگر منتقل شوید.»

کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس در تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) عرضه خواهند شد.

نظر شما کاربران گرامی دراین‌باره چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *