اپل ابزار مارکتینگی جدید دراختیار توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های iOS قرار می‌دهد

پاورتل/ برای راحتی توسعه‌دهندگان در تبلیغ بیشتر اپلیکیشن‌ها و دسترسی راحت‌تر کاربران، اپل چند ابزار مارکتینگی جدید را بدون اطلاع قبلی به اپ استور اضافه کرد.
   
اپل امروز قابلیت‌های جدیدی دراختیار توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های iOS قرار داد که پس‌از‌این می‌توانند ویژگی‌های مهمی مثل کد‌های QR و لینک‌های کوتاه را دراختیار کاربران بگذراند. اپل درباره‌ی این ابزار در سایت توسعه‌دهندگان اپ استور نوشت:

از ابزار جدید تبلیغاتی اپ استور استفاده کنید تا بتوانید کاربران بیشتری به‌سمت اپلیکیشن خود جذب کنید. حالا می‌توانید لینک‌های کوتاه و لینک‌های پیش‌نمایش را به لینک اپلیکیشن خود در اپ استور دریافت کنید و از آیکون اپ خود به‌همراه نشان اپ استور بهره‌مند باشید و در هر پلتفرمی منتشر کنید تا کاربران به‌راحتی وارد صفحه‌ی اپلیکیشن شما در اپ استور شوند. همچنین، می‌توانید از اپلیکیشن خود کد QR تهیه کنید که به‌راحتی افراد مختلف را به‌سمت صفحه‌ی اپ خود هدایت کنید.
هم‌اکنون، می‌توانید وارد پنل اختصاصی توسعه‌دهندگان اپ استور شوید و از این قابلیت‌ها برای تبلیغ بیشتر اپلیکیشن خود استفاده کنید. از تنظیمات شخصی‌سازی درخورتوجه این قابلیت‌ها می‌توان به اضافه‌کردن رنگ و آیکون به کد QR اشاره کرد که جلوه‌ی بسیار جالبی برای اپلیکیشن شما به‌همراه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *