اپل مالکیت فناوری AI Music را در دست گرفت

کمپانی اپل به تازگی مالکیت استارت آپ و فناوری AI Music را در اختیار گرفته است که می‌تواند موسیقی پویایی را بسته به تعامل و خلق‌وخوی کاربر ایجاد کند.

فناوری AI Music
اپل به تازگی مالکیت استارت آپ AI Music را در اختیار گرفته است. این استارت آپ از هوش مصنوعی برای ایجاد موسیقی شخصی و انطباقی استفاده می‌کند.

استارت آپ AI Music یک موتور موسیقی نامتناهی را توسعه داده است که می‌تواند برای بازاریاب‌ها، ناشرین، متخصصان تناسب‌اندام و آژانس‌های خلاق و مبتکر، صوت‌های سفارشی ایجاد کند.

این فناوری قادر به ساخت موسیقی پویایی است که بسته به تعامل کاربر تغییر می‌یابد. به عنوان مثال، موسیقی حین فعالیت ورزشی با توجه به ضربان قلب تغییر می‌یابد و با شدت تمرین تنظیم می‌شود.

آژانس‌های تبلیغاتی نیز با استفاده از این فناوری می‌توانند صوتی را ایجاد کنند که تطابق بیشتری با شرایط کاربران (مثل حالت روحی آن‌ها) داشته باشد.

فناوری AI Music به برندها، توسعه‌دهندگان و  متخصصان حوزه صوت اجازه می‌دهد تا به یک کتابخانه بزرگ موسیقی هوشمند دسترسی پیدا کنند. هدف این استارت آپ، ارائه قدرت انتخاب موسیقی دلخواه به کاربران است، به نحوی که دائما با نیازهای آن‌ها تطبیق پیدا می‌کند.

پس مالکیت اپل، وب‌سایت قبلی AI Music از دسترس خارج شد. کمپانی کوپرتینویی درصدد است به شیوه‌های مختلف از این فناوری جالب استفاده کند.

آهنگ‌هایی که بر اساس ضربان قلب به‌روزرسانی می‌شوند در Fitness+ به کار می‌روند. آهنگ‌های فاقد حق امتیاز گزینه‌ای عالی برای بهبود اپلیکیشن Photos و نمایش اسلایدهای عکس هستند.  

به بیان بهتر، آهنگ‌های تولیدشده به وسیله AI Music مالک خاصی نداشته و بر اساس تقاضا و سازگار با خلق‌وخوی کاربر تغییر می‌یابند. این ویژگی در دست مهندسان و متخصصان اپل می‌تواند بهبود یافته و برای مقاصد متعدد مورداستفاده قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *