اپل یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید برای تمام ایرپادزها منتشر کرد

اپل دیروز نسخه نرم‌افزاری جدید ۵B58 را برای ایرپادز نسل دوم، ایرپادز نسل سوم، ایرپادز پرو نسل اول و ایرپادز مکس عرضه کرد. آخرین بار اپل نسخه  ۴E71 را در ماه می (اردیبهشت) برای این محصولات عرضه کرده بود و البته پیش از این در اوایل این هفته این نسخه جدید را برای ایرپادز پرو نسل دوم عرضه کرده بود.

اپل یادداشت‌های مربوط به بروزرسانی‌های مربوط به ایرپادز را ارائه نمی‌کند، اما این شرکت یک سند پشتیبانی را با اطلاعات مربوط به آن نگه می‌دارد. بروزرسانی ۵B58 برای ایرپادز پرو نسل دوم، رفع برخی اشکالات و پیشرفت‌هایی را به آن اضافه کرد اما جزییات خاصی از آن در دست نیست.

برخلاف بروزرسانی‌های سایر دستگاه‌های اپل، برای ایرپادز هیچ روش استانداردی برای ارتقای نرم افزار آنها وجود ندارد، اما سیستم عامل آنها معمولا در حالی که ایرپادز به یک دستگاه iOS متصل است، بصورت خودکار نصب می‌شود. قرار دادن گوشی‌های ایرپادز در کیس شارژ، اتصال آن به منبع تغذیه و سپس متصل کردن ایرپادز به آیفون یا آیپد، باعث می‌شود که آپدیت موجود انجام شود.

شما می‌توانید با رفتن به مسیر زیر نسخه نرم افزار ایرپادز خود را چک کنید:

ایرپادز، ایرپادز پرو یا ایرپادز مکس خود را به دستگاه iOS خود وصل کنید

به قسمت تنظیمات بروید

روی General ضربه بزنید

روی About بزنید

روی Airpods ضربه بزنید

در این قسمت می‌توانید شماره نسخه نرم افزاری ایرپادز خود را ببینید

اگر تغییر چشم‌گیر و بزرگی را پس از نصب این نسخه در ایرپادز دیدیم این مقاله را با توضیحات بیشتر در این خصوص بروزرسانی می‌کنیم، اما احتمالا نسخه این نرم افزار جدید شامل بهبود عملکرد و رفع اشکالات جزیی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *