ایرباد عجیب هواوی با قیمت ۱۷۰ دلار راهی بازار جهانی شد

شرکت‌های فعال در زمینه‌ی ایرباد‌ها برای این محصولات از طرح‌های متنوعی استفاده می‌کنند ولی بیشتر آن‌ها از طراحی تقریبا تکراری استفاده می‌کنند. در این میان هواوی تصمیم گرفت ایرباد نوآورانه‌ای را با نام FreeBuds 5 راهی بازار کند که بعد از عرضه در بازار چین، حالا این محصول راهی اروپا شده است.

در همان نگاه اول، طراحی بسیار خاص این ایرباد توجه را جلب می‌کند و تا حدی یادآوری قطره‌ی آب است. هواوی می‌گوید برای توسعه‌ی این ایرباد، هزاران شکل گوش مورد بررسی قرار گرفته تا ایرباد موردنظر راحتی استفاده‌ی خوبی داشته باشد. کیس شارژ هم طراحی بیضی شکل دارد و به خوبی در جیب جا می‌شود. بعد از باز کردن درب کیس، می‌توانید بخش بزرگی از بدنه‌ی ایرباد‌ها را مشاهده کنید و همین موضوع جذابیت کیس را افزایش داده است.

هواوی برای این ایرباد از درایورهای ۱۱ میلی‌متری استفاده کرده و در کل ۳ میکروفون مورد استفاده قرار گرفته که قابلیت حذف نویز هیبریدی را امکان‌پذیر می‌کنند. این ایرباد می‌تواند به صورت خودکار بین پروفایل‌های مختلف برای سیستم حذف نویز جابجا شود و همچنین برای مکالمات هم تا حدی صدای محیط حذف خواهد شد تا صدای شما بهتر به طرف مقابل برسد.

در کنار پشتیبانی از کدک صوتی LDAC، از کدک L2HC هم پشتیبانی می‌کند که این کدک دوم مختص گوشی‌های هواوی است و بنابراین برای بهره‌گیری از آن باید گوشی هواوی در اختیار داشته باشید. در هرکدام از ایربادها باتری ۴۲ میلی‌آمپر ساعتی تعبیه شده و کیس از باتری ۵۰۵ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. هواوی اعلام کرده که در صورت عدم استفاده از سیستم حذف نویز، ایربادها می‌توانند ۵ ساعت انجام وظیفه کنند و با فعال‌سازی این مشخصه، عمر باتری آن‌ها به ۳.۵ ساعت کاهش پیدا می‌کند. همچنین اگر فقط ایربادها را به مدت ۵ دقیقه درون کیس نگه دارید، می‌توانید به مدت ۲ ساعت از آن‌ها بهره ببرید. این کیس به غیر از شارژ با سیم، از شارژ بی‌سیم هم پشتیبانی می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های این ایرباد هواوی می‌توانیم به بهره‌گیری از گواهی IP54 اشاره کنیم. فروش این ایرباد در اروپا از یک هفته دیگر با قیمت ۱۵۹ یورو (حدود ۱۷۰ دلار) آغاز می‌شود. بنابراین به‌زودی در سایر کشورها هم فروش این ایرباد آغاز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *