ایرپاد پرو 2 با ایرتیپ‌های کوچک بهتر در گوش قرار می‌گیرد

نسل دوم ایرپاد ‌پرو اپل یکی از مشکلات رایج اکثر کاربران این دستگاه‌ها را برطرف کرده است. برای اولین بار، اپل هدفون‌های AirPods Pro خود را با ایرتیپ (Ear Tip) سیلیکونی کوچکی ارائه می‌کند تا کاربرانی که با اندازه هدفون‌های نسل قبلی مشکل داشتند، این بار به راحتی بتوانند از ایرپاد پرو ۲ استفاده کنند.

با این وجود، نسل دوم ایرپاد پرو اکنون با ایرتیپ‌های فوق‌العاده کوچک، کوچک، متوسط و بزرگ عرضه می‌شود. همپنین این ایرتیپ‌ها قابل تعویض هستند و اپل در iOS یک تست ایرتیپ به کاربران ارائه کرده تا اطمینان پیدا کند که ویژگی‌هایی مانند حذف نویز فعال برای مشتریان آن به درستی عمل می‌کند.

از نظر طراحی، ایرپاد پرو جدید تغییر زیادی نسبت به نسل قبل خود نکرده است. نسخه جدید دارای ساقه مشابه با نسل قبلی و همان عملکرد ایرتیپ سیلیکونی است، اما اپل ویژگی‌های جدیدی را به آن اضافه کرده. به عنوان مثال، قابلیت حذف نویز فعال AirPods Pro جدید، به لطف تراشه جدید H2 دو برابر موثرتر است.

نسل دوم ایرپاد پرو همچنین دارای یک قاب شارژ MagSafe جدید است که شامل یک اسپیکر برای Find My و هشدارهایی در هنگام اتصال و کم شدن باتری، یک قلاب برای اتصال بند و قابلیت شارژ با استفاده از شارژر اپل واچ می‌شود.

اپل ادعا می‌کند که در ایرپاد‌ پرو جدید عمر باتری را در زمان گوش دادن به ازای هر بار شارژ کامل تا حداکثر شش ساعت افزایش داده است که این میزان نسبت به نسل قبل ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده. همچنین با استفاده از کیس شارژ، ساعت پخش آن به ۳۰ ساعت می‌رسد که در ایرپاد‌ پرو اصلی این میزان ۲۴ ساعت بوده است.

ایرپاد پرو ۲ از دیروز (جمعه ۱۸ شهریور) برای پیش‌خرید در دسترس قرار گرفت و از جمعه، ۲۳ سپتامبر (۱ مهر) به دست مشتریان می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *