اینترنت ماهواره‌ای به جدیدترین گوشی هواوی می‌آید

هواوی ویدیوی تبلیغاتی جدیدی از گوشی هوشمند Mate XS 2 به‌اشتراک گذاشته است که در آن به قابلیت اتصال ماهواره‌ای این دستگاه اشاره می‌کند.
   
هواوی اواخر هفته‌ی جاری قابلیت ارسال پیام ازطریق ارتباط ماهواره‌ای را در Mate XS 2 ارائه خواهد داد. این برند در تاریخ ۵ نوامبر در کشور چین میزبان کنفرانس توسعه‌دهندگان خواهد بود که در آن رویداد جزئیات بیشتری درمورد پشتیبانی از قابلیت ارتباط ماهواره‌ای Baidou در گوشی مذکور ارائه خواهد داد. بدین‌ترتیب میت XS 2 هواوی اولین گوشی هوشمند تاشو جهان خواهد بود که از قابلیت مورداشاره پشتیبانی می‌کند.

ویژگی ارتباط ماهواره‌ی برای شرایط اضطراری که دسترسی به پوشش شبکه‌های موبایلی و اینترنت وجود ندارد، بسیار کاربردی است زیرا به کاربران اجازه می‌دهد موقعیت مکانی خود را با مقامات محلی یا دوستان خود به‌اشتراک بگذارند. به‌ گزارش GSMArena، روش عملکرد این ویژگی دقیقاً مشابه قابلیت ارتباط ماهواره‌ای Mate 50 است و فقط در چین کار می‌کند. درحال‌حاضر فقط امکان ارسال پیام ازطریق این روش وجود دارد اما هواوی در تلاش است تا امکان ارتباط دوطرفه را ازطریق اتصال به ماهواره‌ها فراهم کند. این شرکت همچنین وعده داده است در آینده امکان برقراری تماس ماهواره‌ای نیز دردسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *