اینتل از برنامه On Demand برای پردازنده‌های سرور رونمایی کرد

اینتل از برنامه جدید On Demand برای مشتریان پردازنده های دیتاسنتر و سرور رونمایی کرده است. این قابلیت به سازمان‌ها اجازه می‌دهد تا پردازنده مناسب را برای کاربرد مورد نظر خود انتخاب نمایند و بعد از خرید، برخی ویژگی‌های آن را با توجه به نیاز خود فعال کنند.

مشتریان اینتل از این به بعد راحت‌تر می‌توانند پردازنده دیتاسنتر مورد نیاز خود را انتخاب نمایند. اینتل امروز از برنامه On Demand رونمایی کرده که به کاربران اجازه می‌دهد برخی ویژگی‌های پردازنده را بعد از خرید و با توجه به نیاز خود فعال نمایند. اینتل گفته در سه بخش امنیتی، ارتباطات و حافظه و آنالیز داده برای کاربران پردازنده‌های سرور خود امکان ارتقا را فراهم خواهد آورد.

فناوری‌های قابل ارتقا در برنامه On Demand اینتل برای پردازنده‌های سرور
ارتقای امنیتی
Intel® Software Guard Extensions
 
بخش ارتباطات و ذخیره‌سازی
Intel® Quick Assist Technology
Intel® Dynamic Load Balancer
Intel® Data Streaming Accelerator

بخش آنالیز و تحلیل 
Intel® In-Memory Analytics Accelerator
Intel® Data Streaming Accelerator
اینتل با پولی کردن برخی قابلیت‌ها، قادر خواهد بود پردازنده‌های سرور خود را در مدل‌های کمتری عرضه نمایند. همچنین کاربران نیز مجبور نخواهند بود در صورت فراهم شدن امکان استفاده از یک ویژگی جدید پردازنده خود را عوض کنند. اینتل افزایش توانایی سازمان‌ها در تامین زیرساخت‌های منطبق بر نیاز خود را هدف اصلی برنامه On Demand عنوان کرده است.

برنامه On Demand اینتل در حال حاضر تنها برای دیتاسنترها در نظر گرفته شده و این شرکت هنوز برنامه‌ای برای اجرای آن در سخت‌افزار مصرفی ندارد. اینتل پیش از این برنامه Upgrade Service را برای اضافه کردن کش یا قابلیت هایپر تردینگ روی برخی پردازنده‌های ارزان‌قیمت امتحان کرده بود.

اینتل به زودی اطلاعات بیشتری از On Demand شامل قیمت‌ها و مدل‌های پردازنده دارای پشتیبانی از آن منتشر خواهد کرد. اینتل قصد دارد در روز ۲۰ دی ماه از پردازنده‌های نسل چهارمی Xeon Scalable Sapphire Rapids برای سرورها رونمایی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *