اینستاگرام یک نقشه قابل‌ جستجو برای یافتن کاربران معرفی کرد

جدیدترین به‌روزرسانی اینستاگرام شامل یک نقشه قابل‌ جستجو و پویا را برای کاربران است تا با استفاده از آن بتوانند مانند سرویس Maps گوگل به جستجوی کسب و کارها و فروشگاه‌های اطراف خود بپردازند.

پیش از این کاربران اینستاگرام از طریق پست‌ها و موقعیت‌ مکانی آن‌ها به نقشه دسترسی داشتند اما اکنون اینستاگرام قابلیت جدیدی را معرفی کرده و کاربران می‌توانند نقشه را به‌طور کامل جستجو کنند و گزینه‌هایی را برای جستجو و فیلتر کردن کسب و کار مورد نظر خود داشته باشند. همچنین با انتخاب یک فروشگاه می‌توان پست‌ها و استوری‌های مربوط به آن را تماشا کرد.

بر اساس اعلام مدیرعامل متا این قابلیت برای تمام کاربران اینستاگرام فعال شده و پس از دریافت به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن، می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد. زاکربرگ در همین رابطه اعلام کرده که یک نقشه قابل جستجو جدید در اینستاگرام معرفی شده و اکنون کاربران می‌توانند کسب‌ و‌ کارهای محلی محبوب نزدیک خود را جستجو کرده و بر اساس دسته‌بندی‌ها به آنها دسترسی داشته باشند.

برای دسترسی به قابلیت‌های جدید نقشه اینستاگرام می‌توان با انتخاب موقعیت‌مکانی ثبت شده روی پست‌ها یا استوری‌ها می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد. علاوه بر این، می‌توانید مکان موردنظر خود را در اپلیکیشن جستجو کنید و سپس با انتخاب نتیجه‌ها، به مکان آن کسب‌و‌کار روی نقشه هدایت خواهید شد. همچنین هنگام جستجوی برخی هشتگ‌های خاص، مکان‌های مرتبط آن‌ها را روی نقشه می‌توان پیدا کرد.

پس از جستجوی یک منطقه در نقشه اینستاگرام، می‌توان از فیلترها برای محدود کردن نتایج استفاده کرد تا به عنوان مثال فقط رستوران‌ها، پارک‌ها یا مکان‌های دیگر نمایش داده شوند. همچنین اگر قصد دارید یک فروشگاه را بعدا امتحان کنید، می‌توان آن‌ها را ذخیره کرد.

اینستاگرام در ماه‌های اخیر از قابلیت‌های جدیدی برای کسب‌وکارها و سازندگان محتوا رونمایی کرده است. علاوه بر مارکت‌پلیس اختصاصی برای تعامل برندها و سازندگان محتوا، ویژگی‌های دیگری مانند انتشار پست‌ها و ریلز اختصاصی برای مشترکین در دسترس سازندگان محتوا قرار گرفته بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *