اینفینیکس Hot 12 Pro با قیمت ۱۴۰ دلار معرفی شد

حدود سه هفته پیش بود که اینفینیکس از دو تلفن هوشمند Note 12 Pro 5G و Note 12 5G رونمایی کرد. این دستگاه ها به تراشه دیمنسیتی ۸۱۰ مجهز بودند. هم اکنون گوشی هوشمند اینفینیکس Hot 12 Pro 4G با تراشه Unisoc، نمایشگر ۹۰ هرتزی و قیمت پایه ۱۴۰ دلاری در کشور هند رونمایی شده است.

اینفینیکس Hot 12 Pro از تراشه Unisoc برخوردار است 
اینفینیکس Hot 12 Pro 4G از نمایشگر IPS LCD برخوردار است. این موضوع با توجه به برچسب قیمتی دستگاه کاملا منطقی است. اما متاسفانه Infinix برای جدیدترین گوشی هوشمند خود به سراغ رزولوشن نمایشگر HD+ رفته است. از نکات مثبت صفحه نمایش هات ۱۲ پرو فورجی می‌توان به رفرش ریت ۹۰ هرتزی و تاچ سمپلینگ ریت ۱۸۰ هرتزی اشاره کرد. بنابر ادعای شرکت سازنده، حداکثر روشنایی این پنل به ۴۸۰ نیت می‌رسد.

تراشه Unisoc T616 نیروی پردازشی مورد نیاز جدیدترین گوشی اینفینیکس را تأمین می‌کند. دو لنز دوربین در قاب پشتی Hot 12 Pro 4G دیده می‌شوند. رزولوشن دوربین اصلی این تلفن هوشمند ۵۰ مگاپیکسل است. همچنین لازم به ذکر بوده که دوربین دوم این دستگاه برای تشخیص عمق صحنه کاربرد خواهد داشت. Infinix Hot 12 Pro اما در بخش باتری قابل قبول است. این دستگاه به باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری مجهز بوده و از شارژ سریع ۱۸ وات نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی برخوردار است.

همان‌طور که EqualLeaks اشاره می‌کند، گران قیمت ترین نسخه اینفینیکس Hot 12 Pro 4G به ۸ گیگابایت رم مجهز بوده که ۵ گیگابایت نیز به طور مجازی به آن اضافه خواهد شد. حافظه های رم استفاده شده در این دستگاه از نوع LPDDR4X و حافظه ذخیره سازی آن از نوع UFS 2.2 است. از دیگر ویژگی های این دستگاه می‌توان به برخورداری از وای فای ۵، بلوتوث ۵، اسپیکر های دوگانه و جک ۳.۵ میلی متری صدا اشاره کرد. هات ۱۲ پرو فورجی دارای ضخامت ۸.۴۲ میلی متری و وزن ۱۹۱ گرمی است. خوشبختانه این دستگاه به جدیدترین نسخه اندروید و رابط کاربری XOS 10.6 مجهز شده است. خریداران می توانند این تلفن هوشمند را در ۴ رنگ سفید، مشکی، سبز و آبی تهیه کنند.

گوشی جدید Infinix با چه قیمتی عرضه می‌شود؟
نسخه ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۰,۹۹۹ روپیه (۱۴۰ دلار) و نسخه دیگر (دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی) با قیمت ۱۱,۹۹۹ روپیه (حدود ۱۵۲ دلار) قابل تهیه است.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند چیست؟ آیا یک صفحه نمایش ۹۰ هرتزی اما با رزولوشن HD می‌تواند شما را راضی کند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *