این گوشی‌های سامسونگ قابلیت جادویی گلکسی S24 را دریافت می‌کنند

با قابلیت‌های هیجان‌انگیز هوش مصنوعی Galaxy AI، گوشی‌های قدیمی سامسونگ جان تازه‌ای می‌گیرند.
 
سامسونگ امسال گوشی‌های سری گلکسی S24 را با قابلیت‌های نرم‌افزاری جذابی رونمایی کرد. یکی از این قابلیت‌ها، Instant Slow-Mo است که به گفته‌ی سامسونگ برای برخی از گوشی‌های قدیمی این برند نیز ارائه می‌شود.

قابلیت Instant Slow-Mo که به لطف هوش مصنوعی Galaxy AI در پرچم‌داران ۲۰۲۴ سامسونگ دردسترس کاربران قرار گرفت، امکان پخش آهسته‌ی ویدئوهای عادی را فراهم می‌کند.

به گفته‌ی غول کره‌ای، قابلیت Instant Slow-Mo برای انواع گوشی سامسونگ سری گلکسی S23، گلکسی زد فولد ۵، گلکسی زد فلیپ ۵ و تبلت سامسونگ سری گلکسی تب S9 عرضه می‌شود.

سامسونگ برای تقویت عملکرد قابلیت Instant Slow-Mo از ترکیب قدرت پردازنده‌ی مرکزی دستگاه در کنار پردازنده گرافیکی آن استفاده می‌کند. این قابلیت جذاب هوش مصنوعی به زمانی در حدود ۱۶٫۶ ثانیه برای پردازش ویدئو و آماده‌سازی آن برای اجرای آهسته، نیاز دارد.

سامسونگ هنوز جزئیاتی درباره زمان انتشار Instant Slow-Mo برای دستگاه‌های ذکرشده ارائه نکرده است؛ اما احتمالاً این قابلیت به‌عنوان بخشی از به‌روزرسانی رابط کاربری One UI 6.1 که در ماه مارس (اسفند و فروردین) برای دستگاه‌های قدیمی سامسونگ منتشر می‌شود، ارائه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *