بازی Gears Tactics در دسترس دارندگان اکس‌باکس وان قرار گرفت

پاورتل/ اگر شما از دارندگان کنسول اکس‌باکس وان و دارنده‌ی سرویس گیم‌پس هستید و یا اگر بازی Gears Tactics را به صورت جداگانه پیش‌خرید کرده‌اید، از هم‌اکنون می‌توانید این بازی را به صورت Pre-Load دریافت کنید.

بازی Gears Tactics که اولین بار در فروردین ماه سال جاری (آوریل ۲۰۲۰) برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شد، به تازگی راهی فروشگاه رسمی کنسول اکس‌باکس شده است و پیش‌خرید کنندگان و یا دارندگان سرویس گیم‌پس نیز از هم‌اکنون قادر هستند تا دانلود این بازی را آغاز کنند. لازم به ذکر است که حجم این بازی در فروشگاه مایکروسافت تنها ۱۰۳٫۲ مگابایت درج شده است که احتمالاً در ساعات یا روزهای آتی دستخوش تغییرات خواهد شد؛ چراکه حجم مورد نیاز برای نصب بازی در پلتفرم رایانه‌های شخصی معادل ۴۵ گیگابایت است.

همچنین، صفحه‌ی رسمی اکس‌باکس در شبکه‌های اجتماعی با درج این خبر افزوده است که “فعلاً برای تجربه‌ی این بازی زود است و این بازی به صورت رسمی تا انتهای سال جاری میلادی عرضه خواهد شد”. با اینکه مایکروسافت به صورت رسمی اعلام کرد که نسخه‌ی ارتقاء یافته‌ی این بازی در دسترس دارندگان کنسول اکس‌باکس سری‌اکس قرار خواهد گرفت، اما هنوز اطلاعات رسمی در مورد تاریخ دقیق انتشار Gears Tactics برای کنسول اکس‌باکس‌ وان مشخص نشده است.

بازی Gears Tactics، هم‌اکنون برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی از طریق فروشگاه استیم (Steam) و فروشگاه رسمی مایکروسافت در دسترس قرار دارد و در تاریخی نامعلوم از سال جاری میلادی نیز برای کنسول اکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *