بازی/ Grimvalor؛ هرج و مرج در قلمروی پادشاه گمشده

Grimvalor – گریموالور از خوش ساخت ترین بازیهای اکشن–ماجراجویی است که استودیوی بازیسازی Direlight آن را به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای عرضه کرده است. در دنیای اندروید، جای بازیهای شمشیری بسیار خالی‌ست و کمتر شاهد عرضه بازی‌های شمشیری هستیم؛ این بار استودیوی خوش ذوق دایرلایت با عرضه بازی شمشیری گریموالور آمده است تا شما را به وجد بیاورد و با عرضه یک بازی خاص با داستانی جالب نظرتان را جلب کند و نامش را در میان کمپانی‌های مطرح بدرخشاند! پس از اولین اجرای بازی یاد سری بازی‌های Souls خواهید افتاد! داستان بازی Grimvalor در یک قلمروی خیالی به نام Vallaris جریان دارد؛ پادشاه قلمرو ناپدید شده است و مرزهای امپراطوری نیز مملو از موجودات عجیب و خطرناکی می شود که امنیت آن را به خطر انداخته اند! شما به عنوان بازیکن، کنترل یکی از جنگجویان این امپراطوری را در اختیار می گیرید که وظیفه مصاف با موجودات را بر عهده دارد و قرار است سرنوشت پادشاه گم شده را مشخص کند! کلیدهای تعبیه شده در دو طرف صفحه نمایش به شما امکان انجام انواع حرکت‌های هدایت کارکتر، حمله، پرش و جاخالی دادن را می دهند! اگر از علاقه مندان به بازی‌های اکشن، شمشیری و ماجراجویی هستید بدون شک Grimvalor نظرتان را جلب میکند و ارزش دانلود را دارد.

بازی Grimvalor هم اکنون در پلی استور هزاران بار توسط کاربران سراسر جهان دریافت شده است. از ویژگی های بازی گریموالور می توانید به مواردی چون اجرای کاملا افلاین و بدون نیاز به اینترنت، گرافیک خیره کننده اچی و بازی در طیف گسترده ای از مکان ها و محیط های خاص، کنترلرهای لمسی ساده و عالی برای هدیات کارکتر و انجام کارهای مختلف، صداگذاری فوق العاده زیبا و مهیج و دارا بودن یک داستان خاص اشاره کرد! 

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۵.۰ و بالاتر
حجم: ۶۸۱ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *