بازی/ Light-It Up؛ نجات دنیا از تاریکی

Light-It Up از محبوب‌ترین، پرطرفدارترین و پردانلودترین بازی‌های آرکید، از استودیوی بازی‌سازی Crazy Labs by TabTale است که به صورت رایگان عرضه شده است.

دنیای تاریکی است اما دیگر زمان آن رسیده که دنیا را با نورهای نئونی و رنگ های مختلف روشن کنید! شما نقش آدمکی را ایفا می‌کنید که با پریدن روی هر شکلی می‌توانید آن را روشن کنید؛ هر چقدر بیشتر پیش بروید، امتیاز و ستاره‌های بیشتری هم خواهد گرفت! البته هر چقدر در بازی پیش بروید بازی سخت‌تر می‌شود و اشکال مختلف که می‌توانید روی آنها بپرید یا می‌چرخند یا منفجر می شوند که اینها خود چالش را چند برابر میکنند! حتی بعضی از اشکال، موانع نوک تیز و مرگبار در خود دارند که اگر روی شان بپرید آدمک‌تان می میرد؛ در واقع اگر اشتباه کنید و روی مانعی بپرید آدمک‌تان به تاریکی ها فرو خواهد افتاد! جالب است نه؟! اگر به دنبال یکی از خاص‌ترین و جالب‌ترین بازی‌های تولید شده هستید بدون شک Light-It Up نظرتان را جلب می‌کند.

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۶.۰ و بالاتر
حجم: ۷۴ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *