بازی/ Manor Matters؛ ماجراهای عمارت اسرارآمیز

Manor Matters – عمارت اسرارآمیز یکی دیگر از آثار خلاقانه و دوست داشتنی استودیوی ایرلندی Playrix است که پیشتر عناوین محبوب و بسیار پرطرفداری همچون Homescapes و Gardenscapes را در سبکی مشابه منتشر کرده بود. استودیوی Playrix در حقیقت فعال ترین و پرمخاطب ترین استودیو در زمینه ساخت بازی های پازلی و ماجرایی با درون مایه های طراحی دکوراسیون و مدیریتی است. این شرکت بعد از ساخت دو بازی نام برده، برای تثبیت هرچه بیشتر موقعیت خود در بازار بازی های موبایلی بازی مشابه دیگری نیز طراحی کرد که از نظر ظاهر و ویژگی های کلی به دو عنوان قبلی شباهت خیلی زیادی دارد. اما بازی Manor Matters از جایی که جدیدتر از بازی های قدیمی این توسعه دهنده است، به جز خصوصیت های اصلی دارای ویژگی ها و بخش های جدیدی نظیر Hidden Objects نیز است که باعث شده این بازی نسبت به بازی های قبلی تکامل یافته تر و سرگرم کننده تر باشد.

Manor Matters با پیروری از الگوی همیشگی بازی های محبوب Playrix در سبک Puzzle-Adventure یا پازل ماجرایی ساخته و طراحی شده است. بازی داستان یک عمارت بزرگ و قدیمی به نام Castlewood را روایت می کند که سال هاست متروکه و خالی از سکنه باقی مانده است. این عمارت پر از راز و رمزهای عجیب و پنهانی است که کشف کردن آنها جرأت و شجاعت زیادی می طلبد. شما در نقش یک کارآگاه به نام کارل هستید که برای کشف رازهای پنهان این منطقه به ویژه این عمارت راهی این مکان شده اید. به محض ورود به محیط عمارت شما متوجه حضور نیرویی فراطبیعی شده و یک روح را می بینید که به نظر می رسد ارتباط مستقیمی با گذشته مرموز این کاخ داشته باشد. در طول بازی Manor Matters شما باید با کشف رازهای بازی به وسیله پیدا کردن آیتم ها و حل پازل ها، داستان را دنبال کنید. با پیشروی در بخش داستانی شما همچنین می بایست بخش های مختلف این عمارت را بازسازی کرده و از حالت ترسناک و متروکه اش خارج کنید. روند کلی بازی شامل طراحی‌های گرافیکی، سبک و سیاق گیم پلی و حتی مینی گیم ها و پازل ها کاملاً از بازی های Homescapes و Gardenscapes الگوبرداری شده اند تا امضای ثابت Playrix در این بازی نیز به وضوح قابل دیدن باشد. اما همانطور که گفته شد این بار شما در این بازی در بخشی جدید باید آیتم های مخفی را نیز در مینی گیم های موسوم به Hidden Objects پیدا کنید. با حل هر پازل شما امتیاز و ستاره به دست می آورید و سپس می توانید با این ستاره ها عمارت را بازسازی کرده و بخش های جدیدی را باز کنید.

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۴.۴ و بالاتر
حجم: ۱۵۸ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *