بازی Super Lone Survivor معرفی شد

پاورتل/ استودیوی سازنده‌ی Super Lone Survivor امروز در خبر خوبی به معرفی این بازی برای پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول نینتندو سوییچ پرداخت. در ادامه می‌توانید شاهد جزئیات تکمیلی مربوط به این خبر باشید.

Super Lone Survivor از سری عناوین ترسناک و رازآلود بوده که تیم سازنده برای ساخت آن از آثار کلاسیک فراوانی الهام گرفته است. در واقع این بازی را باید نسخه‌ی بازسازی شده از عنوانی به نام Lone Survivor دانست که در گذشته‌های دور برروی پلتفرم‌های قدیمی عرضه شده بود و استقبال نسبتا خوب بازی‌بازان را در پی داشت. پس از گذشت چندین سال، سازندگان تصمیم به توسعه‌ی این نسخه گرفتند که با داستان، سطوح دشواری و ویژگی‌های بسیار بیشتری همراه است. بازی گرافیک ساده و پیکسلی دارد، اما پازل‌های درگیر کننده‌ی آن می‌تواند سرگرم کننده و جذاب باشند. ظاهرا داستان بازی قرار است با تغییرات گسترده‌ای همراه شود و پایان بهتری را هم برای آن در نظر گرفته‌اند. قابل ذکر است که استودیوی سوپرفلت گیمز (Super Flat Games) به صورت همزمان در امر توسعه و نشر آن نقش دارد. یکی از اعضای این تیم در خصوص Super Lone Survivor گفته است:

در مورد تاریخ عرضه‌ی بازی Super Lone Survivor فعلا هیچ ایده‌ای نداریم و دقیقا نمی‌دانیم که توسعه‌ی آن چه زمانی به پایان خواهد رسید؛ چرا که در حال ایجاد تغییرات قابل توجهی در نسخه‌ی اصلی هستیم. امیدواریم که طرفداران و دیگر بازی‌بازان در آینده از تجربه‌ی این اثر لذت ببرند.
بازی Super Lone Survivor قرار است در سال ۲۰۲۱ میلادی برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار گیرد. در صورت دریافت اخبار بیشتر پیرامون این عنوان نظیر تاریخ دقیق انتشار و یا عرضه‌ی تریلری از آن، آن‌ها را به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *