بازی The Callisto Protocol معرفی شد

مجله پاورتل/ یکی از شگفتی‌ها و نمایش‌های جذاب گیم اواردز ۲۰۲۰ معرفی بازی The Callisto Protocol بود که در واقع اثر جدید خالق سری بازی معروف و محبوب Dead Space است. فقط کافی است یک‌بار نمایش این بازی را مشاهده کنید تا متوجه فضا و جو مشابه آن با Dead Space شوید.

مدتی پیش اعلام شده بود که بازی جدید گلن اسکوفیلد، خالق Dead Space، در مراسم گیم اواردز ۲۰۲۰ رونمایی خواهد شد، در جریان مراسم، اولین تریلر این بازی را به‌صورت رسمی دیدیم. این بازی که توسط استودیو Striking Distance Studios ساخته خواهد شد، یک اثر داستان محور تک‌نفره در ژانر ترس و بقا است. همچنین اعلام شده که قرار است بازی The Callisto Protocol در سال ۲۰۲۲ برای کنسول‌ها و کامپیوترهای شخصی منتشر شود. نکته‌ی جالب اینجاست که استودیو سازنده‌ی این اثر یکی از زیرمجموعه‌های شرکت Krafton است. Krafton در واقع شرکت مادر استودیو سازنده‌ی بازی پابجی است که با این بازی توانست موفقیت زیادی را کسب کند. در توضیحات سایت بازی نوشته شده:

وقایع بازی در سال ۲۳۲۰ و در یکی از قمرهای سیاره‌ی مشتری یعنی کالیستو جریان دارد. The Callisto Protocol نسل جدیدی از بازی‌های سبک ترس و بقا را ارائه می‌دهد. بازی شما را به این چالش فرا می‌خواند که از زندانی بسیار امنیتی به نام «زندان آهن سیاه» فرار کنید و معما و راز وحشت و ترس پشت آن را کشف کنید. ترکیبی از ترس، اکشن و غوطه‌وری در داستان همگی با این هدف انجام شده‌اند که سطح جدیدی از تجربه ترس تعاملی را برایتان فراهم کند.

مؤسس و مدیرعامل استودیو Striking Distance Studios، گلن اسکوفیلد در بیانه‌ی خود اعلام کرده است که استودیو آن‌ها که ماحصل سال‌ها تجربه در ساخت بازی‌های بزرگ است، با شور و علاقه‌ی زیادی دوست دارد دوباره به‌سوی یکی از ژانرهای موردعلاقه‌ خود یعنی ترس و بقا بازگردند و این آمادگی را دارند که یکی از ترسناک‌ترین بازی‌های تاریخ را خلق کنند. او همچنین گفت در آینده و در سال بعد اطلاعات بیش‌تری از بازی The Callisto Protocol منتشر خواهد شد.

استودیو Striking Distance Studios توسط گلن اسکوفیلد تأسیس شده است. او خالق سری Dead Space و مؤسس استودیو Sledgehammer Games است. علاوه بر این، دیگر اعضای استودیو نیز سابقه‌ی کار روی بازی‌های سری Dead Space را در کارنامه‌ی خود دارند با این ژانر کاملاً آشنا هستند. هرچند مشخصاً این بازی دد اسپیس بعدی نیست، اما همه‌ی این دلایل و شباهت‌های زیاد تریلرش به‌قدری زیاد است که می‌توان آن را به‌نوعی دنباله‌ای معنوی برای Dead Space به‌حساب آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *