بازی The Medium با تاخیر مواجه شد

پاورتل/ چندی پیش استودیوی بلوبر تیم (Bloober Team) اعلام کرد که بازی جدید آن‌ها یعنی The Medium با تاخیر مواجه شده است و در تاریخ ۱۰ دسامبر امسال عرضه نخواهد شد.

در ابتدا اعلام شده بود که عنوان The Medium در تاریخ ۲۰ آذر (۱۰ دسامبر) برای اکس‌باکس سری اکس، سری اس و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار می‌گیرد اما امروز بلوبر تیم در توییتر اعلام کرد: «پس از بررسی‌های دقیق و فکر کردن بسیار امروز ما تصمیم سختی گرفتیم مبنی بر این که عنوان The Medium را تا تاریخ ۹ بهمن (۲۸ ژانویه) تاخیر بزنیم. این یک تصمیم آسان برای ما نبود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا، وضعیت فعلی لهستان و همچنین عرضه‌ی برخی عناوین بزرگ در نزدیکی تاریخ تعیین شده، مجبور شدیم که انتشار را به تاریخی دیگر موکول کنیم. تیم توسعه همچنان متعهد است که بزرگ‌ترین، جاه‌طلبانه‌ترین و ترسناک‌ترین تجربه‌ی ممکن را به بازی‌بازان ارائه دهد.

زمان بیشتر برای توسعه به ما اجازه‌‎ی اصلاح و پولیش بیشتر را می‌دهد تا بتوانیم چشم‌انداز خود را برای جاه‌طلبانه‌ترین اثر ترسناک تعاملی ترسیم کنیم و این ژانر را گسترس دهیم. این تاخیر باعث نمی‌شود که از انتشار اطلاعات بیشتر خودداری کنیم.»

عنوان The Medium در تاریخ ۹ بهمن (۲۸ ژانویه) در دسترس قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *