بتسدا رسماََ به خانواده‌ی ایکس‌باکس ملحق شد

پاورتل/ یک ناشر با کاتالوگی از عناوین خاطره‌ساز به خانواده‌ی ایکس‌باکس ملحق شد و قرار است سرویس ایکس‌باکس گیم پس (Xbox Game Pass) را تقویت کنند.

امروز را می‌توان یک روز هیجان‌انگیز برای ایکس‌باکس در نظر گرفت. دقایقی پیش رسماََ اعلام شد که تصاحب زنیمکس مدیا (Zenimax Media)، کمپانی مادر بتسدا سافت‌وُرکس (Bethesda Softworks)، تکمیل شده است. به دنبال این تصاحب، استودیوهای بزرگی مانند تانگو گیم‌وُرکس (Tango Gameworks)، آرکین (Arkane)، بتسدا گیم استودیو (Bethesda Game Studio)، آلفا داگ (Alpha Dog) و برخی توسعه‌دهندگان دیگر به زیرمجموعه‌ی ایکس‌باکس اضافه شدند. بر اساس بیانیه‌ منتشر شده از سوی مایکروسافت، یکی از دلایل اصلی این تصاحب رویکرد بتسدا در قبال جامعه بازی‌بازان خود و همچنین خلاقیت آن‌ها در تولید بازی‌های مختلف بوده است. هدف اصلی این است که اکوسیستم ایکس‌باکس قدرت بیشتری پیدا کند و همچنین استودیوهای جدا از بتسدا نیز از چنین تیم‌های خلاقی بهره‌ ببرند. در بلاگ رسمی ایکس‌باکس آمده است:

این قدم بعدی ما برای خلق یک تیم از رهبران این صنعت برای تولید عناوین فرست-پارتی است، این تعهدی محسوب می‌شود که ما به جامعه‌ی بازی‌بازان ایکس‌باکس داریم. در کنار خلاقیتی که بتسدا به ارمغان می‌آورد، باید بگوییم که کنسول‌های ایکس‌باکس، رایانه‌های شخصی و گیم پس بهترین مکان برای تجربه‌ی عناوین بتسدا خواهد بود و همچنین در آینده عناوین جدیدی توسط آن‌ها ساخته خواهد شد که تنها در انحصار رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس قرار خواهند گرفت.

همان‌طور که قبلاََ توضیح داده بودیم، این بسیار حیاتی است که بتسدا تولید بازی‌های خود را به همان روش همیشگی ادامه دهد. ما امید داریم که در آینده تیم‌های خلاق آن‌ها را قدرت‌مندتر کنیم تا بازی‌ها را به افراد بیشتری در سرتاسر دنیا ارائه دهیم. امیدواریم بتسدا بتواند بزرگ‌ترین بازی‌های تاریخ خود را بسازد. ایکس‌باکس و بتسدا برای آینده‌ی بازی‌های ویدیویی یک چشم‌انداز مشترک دارند و آن‌ها پتانسیل گیم پس را به خوبی متوجه شده‌اند.

تا انتهای سال جاری اخبار بیشتری پیرامون بازی‌ها و استراتژی‌‎های انتشار عناوین مختلف بتسدا منتشر خواهیم کرد، اما قبل از این که زمان انتشار اخبار فرا برسد، قصد داریم چند بازی دیگر از بتسدا را به سرویس گیم پس بیاوریم. اواخر این هفته نام این عناوین را اعلام خواهیم کرد. منتظر باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *