برخی از مشکلات بازی Cyberpunk 2077 همین حالا هم رفع شده‌اند

پاورتل/ مدیر روابط عمومی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، استودیوی لهستانی سازنده‌ی بازی Cyberpunk 2077، اعلام کرده است که برخی از مشکلات فنی این بازی که منتقدان به آن اشاره داشتند، همین حالا هم رفع شده است.

کمتر از یک روز تا عرضه‌ی Cyberpunk 2077 باقی مانده است و باور این اتفاق حقیقتا دشوار است. این بازی در سال ۲۰۱۲ معرفی شد و در سال ۲۰۱۲ هم شاهد عرضه‌ی اولین تریلر آن بودیم و بالاخره پس از گذشت زمان زیاد و تاخیرهای متوالی، این بازی فردا در دسترس بازی‌بازان قرار خواهد گرفت تا آن‌ها بتوانند در قالب وی، خود را در نایت سیتی غرق کنند.

نقدها و نمرات این بازی هم منتشر شده است و این بازی موفق به دریافت نمره‌ی عالی ۹۱ از وبسایت متاکریتیک شده است. مشکلی که ظاهرا منتقدان بسیاری را آزرد است نه از خود بازی، بلکه از باگ‌ها و گلیچ‌های فراوان آن است. اگر شما هم نگران این موضوع هستید، باید گفت که سی‌دی پراجکت رد همین حالا هم به دنبال حل این مشکلات است و در واقع برخی از آن‌ها با بهینه‌ساز روز اول بازی رفع می‌شوند.

قابین ماریو دولا (Fabian Mario Döhla)، مدیر روابط عمومی سی‌دی پراجکت رد، در توییتر به این سوال که آیا نقدا بازی بر اساس به‌روزرسان روز اول هستند یا خیر پاسخ داد. ظاهرا این طور نیست و در واقع منتقدان نسخه‌ای از بازی را تجربه کرده‌اند که فاقد بهینه‌ساز روز اول بوده است. قابین گفته است که اکثر مشکلاتی که منتقدان به آن اشاره کرده‌اند، همین حالا رفع شده است. او گفت که یکی از مشکلات اصلی، اجرای بازی با تنظیمات High یا بهتر بوده است که حالا رفع شده است و مشکلاتد گیر هم با بهینه‌ساز روز اول حل می‌شوند.

البته داریم در مورد مدیر روابط عمومی یک شرکت صحبت می‌کنیم که وظیفه‌ای اصلی‌اش، هر چه بهتر نشان دادن سی‌دی پراجکت رد است، اما در هر صورت باید خوش‌بین باشیم. این حقیقت که اکثر مشکلات بازی با گذشت زمان قابل رفع هسند، نشانه‌ی خوبی است و این یعنی بازی علی‌رغم مشکلات فنی، موفق به دریافت نمره‌ی ۹۱ شده است و با رفع آن‌ها به بازی بهتری هم تبدیل خواهد شد.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۱۰ دسامبر (۲۰ آذر) برروی پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *